Primul dintre multe – a fi sau a nu fi idiot?!?

Si asa incepe periplul meu in lumea blogurilor!

Am inceput cu o concluzie, adevarat. Am vrut asta?? nu, probabil ca nu, da asa iesite! De ce? asta fiindca inca de la inceput nu am vrut sa scriu un preambul, dar totusi am facut-o, caci parca nu poti sa citesti ceva ce nu are inceput si sfarsit, niste cuvinte trantite alandala, ca o gogoasa ce sta la dospit pe masa uleioasa.

O sa-mi spuneti: uite inca un idiot care isi face blog, ni s-a acrit! Asa-i adevaru’ e ca e un trend cu blogurile astea si uite ca ma molipsisi si eu. Nu stiu daca o sa-mi placa, nu stiu daca are vre-un (de fapt era vreun ca asa e regula academica) scop cel pot defini de pe acum, dar iaca’ a lu’ conu Leonida fata cu reactiunea face si el hop in lumea virtuala ca na daca e musai atunci sa fie. E drept ce fac eu se cheama ca e cool, gingas, fain, fancy, trendy, a la mode, in anumite cercuri in altele dupa cum spuneam mai sus pur idiotenie, pamplezir, fandoseala, ciobanism intelectual, ori mai grav pierdere de timp (time is money monser’). Acu ramane de vazut in ce categorie ma catadicsiti (importurile astea lingvistice) dar sincer nu o fac decat de dragul meu. Asa vreau asa mi s-a nazarit (egoism in stare pura)!

Acum intrebarea dificila sunt eu idiot??? Depinde acum pe cine intrebati, da e clar ca prin asta imi fac damblaua (ce non-academic suna).

Fiind putin seriosi o sa ma intrebati de ce tocmai acum? Si de ce tocmai un blog? Aici am sa fiu cat se poate de sincer: am simtit acest brusc aceasta nevoie sa ma exteriorizez, sa-mi scriu gandurile, sa impartasesc experientele, iar metoda cea mai simpla? asta… Suna patetic?? probabil… da nu vreau sa ma denigrez singur inca de la inceput, am suficient timp sa-mi fiu propriul meu cenzor.

Este oare nevoie sa scriu mai mult?? nu…caci pentru moment, nu vreu sa plictisesc pe stimabili dumneavoastra care au minima rabdare sa citeasca cele de mai sus.

4 gânduri despre „Primul dintre multe – a fi sau a nu fi idiot?!?

  1. Dom`le Nastase, ai „skills” si „touch” pt asa ceva, zice cititoarea de bloguri din mine. La multe pagini scrise si citite de oameni avizi de acest gen de placeri, si nu uita : cineva, acum, poate te citeste…. Muahahaha!!

  2. Pingback: Acum chiar că revin! | Franta ori piramidonul rosu?!?

  3. Pingback: Somnul rațiunii naște monștri | Zizzou ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

