Adevarul gol, golut…

DA SUNT O PUSLAMA!!! De cand am ajuns acasa nu am facut nimic… am lenevit si am lenevit si iar am lenevit. Cel mai bine mi se potriveste expresia romaneasca: „tac, pac, nimic nu fac!!!”.

Am o gramada de lucruri de pus in ordine, de scris diverse „tampenii”  si eu ce fac?!? pai spre exemplu scriu pe blog… lucru muult mai constructiv – ca si cum destinul ma indeamna sa-mi gasesc de fiecare data o alta ocupatie.

Cu sunt eu domnle altfel fata de alti trantori??? pai simplu: eu pierd vremea cu stil nu ca altii domnle, ma urnesc greu sa fac ceva pentru ca:  trebuie sa se intruneasca toate conditiile prielnice (e o chestie de feng-shui) pentru ca eu sa fac ceva relativ folositor si eficient – macar pentru mine! Cred ca toti lenesii spun asta…

It’s bad i tell you! Trebuie sa stea cineva sa ma impinga de la spate… „Easy does it… easy, steady… steeeeadyyy. Come on  U CAN DO IT!!!” Parca nu am acel sentiment al lucrului bine facut, ori al finalitatii…pentru mine conteaza mai mult „bucuria” drumului decat „fericirea” finish-ului, respectiv odihna de dupa.

Dar lasa ca si maine e o zi (trebuie sa ma amagesc si eu cu ceva)…OPS!!! !#@%)32~`*#@*$@(&_ *!#| (se va citi „la naiba”) ca nici  maine nu pot face nimic, e Ajunul Craciunului si e pacat sa muncesti. In plus tre’ sa ma pregatesc ca vine Mosu’.

Mi-am baut deja cafeaua si am dat pe gat si o cutie bleu care cica iti da aripi. Anul asta nu mai scapa!!! il prind eu si ii iau toate LEGO-urile pe care le are in sac, si daca incearca sa fuga… ei asss pai zbor dupa el!

Lasă un răspuns

