Colindele de sarbatori…YO!YO!

De cateva zile am fost asaltati de colindatori, din ora in ora sunetul ascutit al interfonului imi asalteaza urechile. La scurt timp soneria se pune pe tiuit, o data, de doua ori, de trei ori…enervat deschid:

Un pusti: „- Primiti cu colindu’ ?!?”

Eu: „-Nu!”

Un pusti: „-Stiam eu!”

Eu: „-De ce ai mai sunat?”

Un pusti: „…..”

Inchid, mama suparata:  „Mai Alex, nu-i bine sa nu primesti colindatori […]” iar eu ma irit si mai mult. NU VREAU sa primesc! De ce?!? nu sunt anti-social, nu sunt un om „rau”, si nu am nimic cu traditiile ori cu colindele (sincer chiar imi plac)…

DAR, asa numitii colindatori nu sunt nici mai mult nici mai putin decat niste mici business-men lipsiti de scrupule, ce profita de traditie pentru a castiga „un ban cinstit”. Cum asa?!? pai simplu: vin imbracati casual (nimic din vestimentatia lor nu m-ar duce cu gandul ca sunt la colindat) se posteaza in holul blocului si incep sa fredoneze un „Dom’, Dom’, sa’n’altam…”, numai ca nu stiu versurile, si mai rau il „recita” ca si cum ar canta din Mafia ori La Familia… asa hip-hop style. Iti ajung la usa si uimire, nu stiu niciun alt colind in afara de cel din scara blocului, te simti colindat in a ta casa  precum te simti colindat in metroul supra-aglomerat al Bucurestiului.

Te simti bine ca ai fost colindat? NU! Ai simtit cumva „spiritul Craciunului”? NU! Mai vrei sa primesti inca 50 in aceeasi zi? Pb ca nu! Si uite asa iti piere cheful si interesul pentru traditiile populare.

Totusi am fost colindat azi. si asta m-a bucurat nespus. Desi nu a fost un colind traditional romanesc, si nici „prezentarea”  nu a fost nici ea una clasica. Am simtit cu adevarat ca acele urari au fost sincere si mi-au fost trimise cu drag.

Am sa va colind si eu, intr-un mod mai „neortodox”, dar sper sa-l gasiti funny asa cum l-am gasit si eu… ce trebuie facut e sa dati click pe link-ul de mai jos.

http://emoticarolers.com/?id=9d728246932124298a4f8f98eaea63c624925c5e&author=zizzou

Lasă un răspuns

