Capra de peste Atlantic

Pamflet:

Sa moara si capra de peste Atlantic!!! ca asa vreau eu… ce ma tot copiaza?!? a dracu capra!!! ce atata plagiat?!? ca acu ma infurii si ma duc la Obamica ala sa-i arat eu cine treia sa fie presedinta lumii!! Mais ce n’est pas possible, merdre, putaine politique…

Qui suis-je??? Who am I??? Qui sono io?? o muza, o diva, o ne mai intalnita, o speciala, o social-democrata, o feminista convinsa, o presedinta (pacat ca doar de partid). Marianne m-a numit Segolene Royal.

Democratii aia niste magari, au venit la mine si eu i-am ajutat si acu se fac ca ploua?!? Eu am fost cea care a zis ce a zis despre „democratia participativa”, si tot tot tot… „Eu l-am inspirat pe Obama si echipele sale m-au copiat” va zic eu Poitevine-ul e acum la Washinton da chiar si asa „trebuie sa ne intrebam, cum acest tupeu american ajunge in toata lumea”.

CA SUFFIT!!! intai nu ma aleg francezii, acu isi bat americanii joc de mine, ce atata democratie? ce sunt eu o caznica oarecare??? m-am enervat, si sunt ofticata peste masura!!! lasa ca ajung eu in loja VIP (sac), cand depune juramantul le president!!! Cu atata sa ma aleg si eu… asa ca rascumparare.

Credeti ca sunt invidioasa, ca ma oftic???? NON, ci vreau sa mi se recunoasca rolul important pe scena politicii mondiale si in scrierea istoriei lumii!

FIN

Lasă un răspuns

