Noi talente

Sub scena muzicala maneleasca

Fiindca, mi-a fost atrasa atentia ca am ratat un adevarat talent innascut si o voce de haur, platina si hargint, m-am gandit sa-mi rasplatesc grava-mi eroare acordandu-i acestui „sopran”, acestui „div”, acestui briliant de plastic, acestui safir verde, acestui „nestemat”, acestui „ciocarliu”, un loc modest dar binemeritat pe umilul meu blog.

Si acum fix din fundul curtii!!! de pe langa cacastoarea turceasca din batatura(aceea asortata cu brusturi ori coceni de porumb)!!! De la coada vacii, boului (care se pare ca in cazul acestui domn e putin mai destept) caprei, oii, s.a.m.d.!!! vi-l prezint pe:

FERNANDO DIN CARASENBES

Doresc sa-i multumesc Monicai pentru aceasta revelatie. Daca nu mi-ar fi trimis acest link probabil as fi fost mult mai posomorat.

P.S. dupa cum puteti vedea dragi cititori ca se poate si mai rau decat imi imaginam in articolul de mai acum cateva zile. Sincer ma tot intreb de unde dracu’ tot apar asemenea personaje? cine le scoate din pestera lor preistorica?…eram doar curios, ma scuzati. Tare mai e spatiul nostru mioritic, si plin de ciobani…

Lasă un răspuns

