Cum sa inveti o noua limba straina?

EVRIKA!!! am gasit cea mai buna metoda de a invata o limba straina si daca stau sa gandesc mai bine nu numai una. E si netu asta bun la ceva…

Uite cum/Here is how/Voila comment

3 tutoriale ar trebui sa fie suficiente pentru a dobandi tehnica:

ENJOY

1.

2.

3.

Acum, serios fiind, mi-am amintit de copilarie vazand aceste clipuri si de vremurile frumoase ale anilor ’90 pe care i-am prins din plin. Am mai realizat, de asemenea, ca generatia mea a fost generatia Cartoon Network si ca it was a good thing. Fata de alti tineri, din alte locuri, ne-am invatat singuri singurei sa vorbim engleza si sa o intelegem, si asta cu mult inainte de a avea vreun contact cu acesta prin intermediu scolii.

Lasă un răspuns

