Ce am aflat azi???

In mare pot fi catalogate in trei mari categorii:

  1. Fapte de interes national – fara de care nu pot dormi noaptea
  2. Fapte particulare cu mult potential – nu-mi afecteaza somnul yet, dar nu stii niciodata.
  3. Adevaruri dureroase dar spuse in gluma

Din categoria no. 1

  • It is illegal for a cab in the City of London to carry rabid dogs or corpses.
  • It is illegal to die in the Houses of Parliament.
  • In France, it is forbidden to call a pig Napoleon.
  • In Ohio, it is against state law to get a fish drunk.
  • In Indonesia, the penalty for masturbation is decapitation.
  • In Florida, unmarried women who parachute on Sundays can be jailed.
  • In London, it is illegal to flag down a taxi if you have the plague.
  • The head of any dead whale found on the British coast is legally the property of the King; the tail, on the other hand, belongs to the Queen – in case she needs the bones for her corset.

Toate acestea sunt legi care au fost in vigoare sau inca mai sunt in respectivele tari. Mai multe puteti gasi aici

Categoria no. 2

Exemplificarea celei de-a doua categorii se face printr-o maxima ce ia forma unei exclamatii pe care am auzit-o: ” Aveau discount-uri si promotii la farmacie azi!!! Ce tare!!!”. Concluzii:  si farmacia este un loc al consumerismul, iar oamenii pot face shopping si acolo.

Categoria no. 3

” Invatatoarea: – Ia spune Jean ce ai facut tu in recreatie?

Jean: – M-am jucat in cutia cu nisip!

Invatatoarea: – Bravo Jean! daca imi spui pe litere cum se scrie „CUTIE” iti dau 10 (20/20).

Invatatoarea: – Dar tu Paul??? ce ai facut???

Paul: – Pai m-am jucat cu Jean in cutia de nisip!

Invatatoarea: – Bravo Paul, bravo!!! daca imi spui pe litere cum se scrie „NISIP” iti dau 10 (20/20).

Invatatoarea: – Dar tu Karim de ce esti asa suparat?!? Ce ai facut in recreatie?

Karim: – Pai i-am vazut pe Paul si pe Jean cum se jucau in cutia cu nisip, m-am dus acolo si i-am intrebat daca pot sa ma joc cu ei, mi-au raspuns ca ei nu se joaca cu mine…

Invatatoarea: – Foarte urat Paul, foarte foarte urat Jean!!! Acum Karim daca imi spui cum se scrie pe litere „DISCRIMINARE RASIALA” iti dau un 10 (20/20)…”

Un gând despre „Ce am aflat azi???

Lasă un răspuns

