Azi sunt cu muia!!!

Da sunt sunt suuuunt, pasa proasta astenie de primavara alea alea. De ce??? Am ajuns la diverse concluzii azi printre care:

  • nu sunt bun la niciun sport, oricare ar fi el – generalizare care pleaca de la 3 sporturi tir, tenis de masa si fotbal pe care le-am practicat
  • daca un joc intra in calcul nici la ala nu sunt bun, nici macar la ce joc de 2 ani precum DOTA
  • nu cred ca termin tot ce am de scris pentru master si numai gandul ca trebuie sa scriu 150-200 pg pana in mai ma distruge psihic
  • nu am chef sa muncesc si totusi sunt obligat
  • Franta ma deprima
  • nu vreau sa ma intorc in Romania ca tre’ sa fac ceva cu viata mea si nu am chef
  • oamenii ma deprima – nu sunt fun
  • am un mare cos pe fata care ma enerveaza parca as fi la pubertate
  • berea e calda, caci bou fiind, am uitat sa o pun in frigider si am chef sa ma pierd in aburii alcolului da nici astia nu efect
  • femeile sunt „sarbatorite” in fiecare zi a anului dar mai ales de 1/8 martie, Craciun, An Nou, si alte asemenea zile. VREAU ZIUA BARBATULUI!!!
  • m-am ingrasat

Ma intreb voi ce stare de spirit aveti, azi 3 MARTIE ?!?

12 gânduri despre „Azi sunt cu muia!!!

  1. hahahaaaaaaaaaaaaaa…nu mă pot opri din râs. hahaaaaaaaa :))))))))

    # dacă te încălzeşte cu ceva, dar sigur nu…nici eu nu-s. dar nu-i panică. sigur eşti şi tu bun la ceva. (eu n-am descoperit încă la ce, dar am o viaţă înainte)

    # nu te mai gândi că-s 200 de pag că n-o să termini niciodată. şi oricum probabil o să le faci pe ultima sută de metri ca toţi copiii normali 😀

    # nimeni n-are chef să muncească (uneori). asta e. obişnuişte-te cu ideea.

    # „Franta ma deprima” şi pe mine, deşi n-am fost niciodată. şi nici nu mi-aş dori să trăiesc acolo

    # lasă…mai bine deprimat în Franţa

    #mda…şi probabil şi tu-i deprimi pe alţii. sunteţi chit.

    # „am un mare cos pe fata care ma enerveaza parca as fi la pubertate” de la sters. şi de la tot ce spui tu aici

    #alcoolul nu ajută. o să-ţi faci mai mulţi draci decât ai deja

    # „VREAU ZIUA BARBATULUI!!!” eu nu mai vreau nicio zi în care se fac cadouri. urăsc să fac cadouri şi nu pot să spun că mă dau în vânt să le primesc. aşa că mai bine fără zile d’astea.

    # eu am slăbit. sâc sâc

  2. alexeee, alexee>:) la faza cu sportul sunt si eu frustrat. din fericire, there is jiu jitsu dar nu sunt suficient de bun, mi-o iau altii inainte pe nesimtite si e o sursa constanta de frustrare. subscriu la partea cu sarbatoritul femeilor, la partea cu Romania. de fapt la ce urmeaza dupa. a, si de jocuri m-am lasat de mult:))

  3. @picatura: „[..]de la sters. şi de la tot ce spui tu aici” – sters ce sters unde?!?
    @defbest: lasa ca imi iau consola si te chem sa ne consumam surplusul hormonal dand un Dragon Ball Z, apropos tu esti un maniac al perfectiunii fizice deci shhhh, plus ca de cand a aparut jiu jitsu esti frustrat si frustrezi si pe altii. PANIC generator
    @picatura (2): e e si e funny 10x for the reply, e bine ca nu sunt singurul „tensionat” pe aici

Lasă un răspuns

