Randomatic TOP 5

Again un TOP 5, de aceasta data tema lui e… nu are. Why so?!? pai dupa o saptamana nebuna am simtit nevoia unui TIME OUT asa ca am bagat o infuzie puternica de muzica prin toti porii. Detox zica-se ca e cuvantul la moda! Am play-at primele 5 melodii care mi-au trecut prin minte si care candva mi-au placut:

Randomatic TOP 5 – intr-o ordine complet aleatorie

1. Olav Basoski – Like dis (original mix)

2. Righi&Dan – Havana Loca (vocal mix)

3. Olav Basoski- Waterman

4. Harry Belafonte – Angelina

5. Harry Belafonte – Jump in The Line (1961)

si  daca nu stiti de unde sa luati ultimul cantec, look here

*LATER EDIT:

Pe asta am ascultat-o  in fiecare dimineata in metroul supra-aglomerat pentru o perioada de cam 1 luna:

Un gând despre „Randomatic TOP 5

  1. Pingback: TOP 5 Youtube « Franta ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

