Opulenta si cai putere (Geneva 2009)

Asa poate fi descris Salonul International Auto din Geneva editia din 2009.

La nici 150 de Km de noi in Elvetia (tara vacutei Milka, cum spunea o prietena) se tinute in sala de expozitii Palexpo (ma rog inca se mai tine caci se termina pe 15 martie) pentru a 79-a oara unul din cele 4 saloane de referinta pentru industria auto mondiala – alaturi de cele din Paris, Detroit/Chicago si Frankfurt (care din motive de criza economica anul acesta este anulat).

Acum am mai vorbit pe larg despre acest tip de manifestatie aici asa ca nu am sa reiau tot ce am spus acolo, caci dupa parerea mea ramane valabil si pentru actualul salon.

But!

Diferente notabile ce merita sa le consemnez:

  • cuvantul GREEN nu a mai fost „a la mode”, anul asta se poarta caii putere si masinile exorbitant de scumpe (poate chiar si pentru cei din tara cantoanelor) – 4 Bugatti-uri Veyron: 2 oficiale, si 2 tunate; 5 SLR McLaren Mercedes: toate cu price tag-urile umflate peste masura, 2 Pagani Zonda; noul Aston Martin One 77 (cu doar 700 CP); 3 Spyker; noul Lotus Evora; masinile Wiesmann; noul Bentley Continental Supersport (630 Cp si 329 km/h); 2 Karma; si lista poate continua. Prin urmare EXPENSIVE e cuvantul cheie, cu cat mai scump si mai exquisite cu atat mai bine
  • mult mai multe concept-car-uri lawish printre care si Dacia DUSTER o surpriza extrem de placuta, un concept reusit 100 % Made in Romania
  • in ciuda crizei, pentru toate premierele mondiale existau deja potentiali cumparatori (in mare parte over 70 years old da ce sa-i faci oamenii pluseaza la pensie)
  • hostesele erau dificil de gasit prin standuri traind cu impresia ca erau inexistente asa ca a fost cam greu sa punem intrebari
  • spatiul mult mai mic al expozitiei si numarul net superior al expozantilor facea ca inghesuiala sa fie destul de mare, prin urmare te simteai ca la un concert cu Michael Jackson asa de multe persoane lesinau rapuse de zapuseala din aer.
  • organizare buna cu doua minusuri: standurile un pic cam saracacioase si asezate de asa natura incat sa iti fie dificil sa pozezi si minusul 2 distanta foarte mare de la parcari la Salon (desi compensa cu gratuitatea mijloacelor de transport)

O nota?!? 8,5/10 over all pentru Geneva din care 10/10 pentru masini respectiv scuderii si un 7/10 pentru „impresie artistica”.  Prin comparatie i-as da salonului de la Paris un 9/10 over all desi din anumite privinte recomand salonul din Elvetia.

Site-ul oficial – click aici

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s