Campania Antimitocanie

Mitocania f**ks Romania!!!

Am descoperit si eu azi noua campanie Radio Guerrila – Eliberadio:

Campanie Antimitocanie

Imi place ideea asa m-am gandit sa o sustin and of course sa o promovez si eu cum pot mai bine: so iat-o pe blog.

Prin urmare aveti aici Atlasul de mitocanie urbana facut de ei, cred ca o sa-l gasiti la fel de interesant/amuzant si dureros de adevarat cum l-am gasit si eu…


Iar daca te gasesti printre speciile de mai sus esti clar un mitocan de mare clasa and WE DON’T LIKE YOU!!! So f**k off!!!

For the rest of you, puteti sa va luati de aici (situ’ oficial) jingle-urile campaniei si sa inscrieti specii noi de mitocani respectiv tipuri noi de mitocanii.

Acum de curiozitate cati dintre voi s-au confruntat cu marlani si care au fost marlaniile pe care a trebuit sa le inghititi??

6 gânduri despre „Campania Antimitocanie

  1. Pingback: Campania Antimitocanie (Part II) « Franta ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

