Just havin’ fun

Yeaaaahhhh!!! De vineri a venit prietena noastra Mira pe la noi asa ca am lasat deoparte marmoteala si staniolul ca, cu ocazia vizitei ei, sa mai iesim si noi din casa.

Am urmat deviza Johny Walker: „Keep on walking!” and we walked… prin tot orasul, 3 zile, de dimineata pana seara, and it was good. M-am simtit ca in excursiile din copilarie la munte (pachetel, gustarele, bere, o carte buna si mult chef).

Oricum am descoperit locuri complet necunoscute, Lyon-ul inca ne mai uimeste, iar primavara la Tete D’Or e magnifica. Azi vrem sa ne ducem dinnou sa ne plimbam pe lac, nu am mai facut asta de vreo 2 ani de cand ne duceam in Cismigiu.

P.S.: Did i mention?!? sunt 24 de grade, soare, nicio urma de nori si dupa mult timp vantul s-a potolit. Am stat tolaniti la soare pe iarba printre vestigii romane ca soparlele for ages. What could you ask more?

P.S.2 : O sa revin cu poze noi si am in plan si un nou proiect foto.

2 gânduri despre „Just havin’ fun

  1. mahh asta cu plimbatu toata ziua e relativa :)) adica come on povestesc si eu lucrurile fun nu stau sa depan amintirile despre zilele luuuuuuuungi de stat in casa, scris si citit toate tampeniile 😛 zica-se ca nu-i bine sa te vaiti 🙂

Lasă un răspuns

