Oameni si fete

Dupa cum  va spuneam mai acum cateva zile ma tot manca ideea de a impartasi cu voi un nou proiect fotografic la care am „lucrat”; impropriu spus, fiindca a fost ceva mai degraba involuntar si cumulativ, vrand nevrand mai faci poze si oamenilor nu numai unui oras, unui monument, unui cocostarc sau unei ruine batuta de vanturi si ploi. Si totusi insasi aceasta arhivare si catalogare zica-se ca tot a lucra inseamna… Alte proiecte?!? aici si aici

Oricum, eu sincer nu am o pasiune pentru portrete sau pentru fotografia care include si oameni, insa dar daca tot le-am facut m-am gandit ca as putea sa vi le arat si voua.

Chiar acum mi-am amitit ca la inceputurile ei fotografia era hulita fiindca fotografiind oameni „boborul” credea ca astfel le furi sufletele acestora…sa fie oare asa?!? Even the church thought it!!!! Oricum amuzanta conceptie, poate de aia nu-mi plac portretele… de frica!

Si un mic disclamer inainte: de data asta m-am jucat putin cu ele, cu unele mai mult cu altele mai deloc dar toate sunt editate, sper sa nu fi iesit atat de rau pe cat am eu impresia….

Nume: Oameni si fete


P.S. exista doua fotografii intruse :

– una nu are oameni dar are tenesi, dar care sunt si ei purtati de oameni

– a doua este poza cu mine care evident nu este facuta si nici editata de mine, multumindu-i Fotografului J.F. pentru ea, am sa-i pun drept de copyright. Cu scuzele de rigoaare da mi-a placut prea mult ca sa nu o pun pe blog!

Later edit : eu vroiam ca proiectul sa se numeasca Oameni şi Feţe da’ daca nu folosesc diacritice amu realiza-si ca a iesit Oameni şi Fete dar cred ca merge si asa!

8 gânduri despre „Oameni si fete

  1. Pingback: Forme si culoare « Franta ori piramidonul rosu?!?

  2. Pingback: Hidden Lyon « Franta ori piramidonul rosu?!?

  3. Pingback: Proiect Delta Dunarii | Zizzou ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

