O alta zi !

Draga blogule :

Ziua de azi a inceput ca oricare alta si totusi inca de la prima oara ceva imi spunea ca o sa fie putin mai diferita.

7 de dimineata : tarasa grabis pana la facultate, curs de recuperat…ochi-mi lipiti nu vroiau sa dea ascultare si sa afrunte cu stoicism briza Rhone-ului. Ajung in sala…”ops iar am intarziat” – hmmm cumva ma asteptam… first funny thing : proful a cumparat croissante si prajiturele in loc de mic dejun pentru toti cei 6 amarati adormiti care il onoreaza cu prezenta.

Orele pranzului : am parcat neregulamentar intr-un sir de 4 masini sa ma duc la un preot sa iau coletul cu branza, stupoare in mai putin de 10 min. fusesem deja reperat de un echipaj de politie care tocmai isi pregatea discursul prin care ma informa ca…. au fost draguti m-au lasat sa plec. Ufff !!!

Imediat dupa: termometrul masinii… 32 grade C ! VAI! ieri au fost 24 max, hmm that went fast up!

Intre orele pranzului si orele 16 : „@$^*!)!$#&_+!+!1@+_#$(%*(#@ BOULE !!!! Conduc ca niste cizme! Cine dracu’ le-a pus carnetu in mana?!?”

20 de minute mai tarziu : Sa dea naiba parca as fi in Bucuresti!!! acu 20 de minute tot aici eram… sa fie oare ambuteiaj?!?

20+1 : 3 bucati concetatene/conationale apa, soare si un spalator de parbrize : „Nu. Nu! Nu!!! ” in gandul meu „asta nu a vazut numarul?!?” las geamul : ” Ia zi! Vrei sa ma dau jos la tine sa iti dau un dos de palma?!? Crezi ca-s ca astia si ma sperii de tine?!?” – a ramas masca, dupaia numai la placute se uitau toate 3 pana am trecut de stop! „Daca eram in Bucuresti nu faceau greseli dastea…”

Spre seara: tot aglomerat revenind de la magazin (ma rog market, hyper one) „Mahh sa stii ca tre’ sa fie ceva putred la mijloc de e asa aglomerat!! Ahh da mi-am amintit maine IAR e zi libera, 8 Mai 1945 Ziua Armistitiului. Astia numai in zile libere o tin, si daca nu au liber fac o greva! Ce stil de viata, ce oameni…”

Inainte de a intra in casa: „iar politia?!? mdea pacat ca sunt pe contrasens incercand sa ma parchez! oare m-au vazu?!?”….

This  was my daily routine

Stiam eu ca e ceva putred in Madagascar inca de cand am plecat din casa, ehh… what the hell it was fun!

2 gânduri despre „O alta zi !

  1. ooooh these „lovely” days when you just want to kill yourself and anybody else..they seem endless!and you never have to wonder how long are they…because you would be soooo surprised..:)

Lasă un răspuns

