Tag, who am I?

A mushroom maybe?

Ca o continuare a celor spuse de o picatura :

Vreau o bere, mi-e dor de mare, am chef de un frappe cu gheata si frisca, imi place primavara, ador fotografia, ma enerveaza prostii, mi-e pofta de frisca, am nevoie de timp, am chef de de teatru, imi place natura, vreau sa vad Olanda, mi-e dor de facultate, urasc zambetele de curtoazie, ma enerveaza agitatia, imi place de o EA, ador inghetata, am nevoie de o schimbare, vreau sa iau o decizie, imi place Lyon-ul, am chef sa ies, mi-e dor de cineva, mi-e pofta de-o tigare, ma enerveaza scaunul, urasc monotonia, vreau sa fiu cineva, imi place tineretea, am nevoie de idei, ma enerveaza sa fiu contrazis, am chef sa vorbesc cu oameni noi si vechi, imi plac pisicile.

Vreau, mi-e dor, am chef, mi-e pofta, imi place, ador, urasc, ma enerveaza, nevoie.

6 gânduri despre „Tag, who am I?

  1. subscriu la TOT… 😐 exceptii: nu mi-e pofta de frisca, ci de o anumita pizza; vreau sa vad Istanbulul; imi place de un el (…normal); facultatea inca e in toi si nu fumez:)) in rest…

    • Ehh acu daca aduci vorba, da!! ar merge o pizza. In rest nu nici eu nu mai fumez tocmai daia… el / ea, tot it’s all the same in zilele noastre :)) P.S. ce pizza ? Istambul…faaain!

  2. Pizza… e una dintr-o pizzerie mica in Copenhaga, prin centru… Cu nume italienesc dar oamenii care lucreaza acolo sunt irakieni 🙂 am mancat de cel putin 10 ori pizza de la ei, e absolut excelenta. I miss it :((

    Istanbul – si ca oras, si ca pretext de revazut prieteni internationali 🙂

    imi place de un el dar deocamdata mai platonic. el fumeaza ;))

Lasă un răspuns

