Leapsa ca la Lyon

Sau era invartita ca la Brasov?!!?

Acum cateva zile am primit o leapsa de la Pisica Sefa si intr-un final m-am gandit sa o onorez. Here I go:

Sunt un om ca oricare altul, un elitist ca oricare altul

As vrea sa vad stelele si alte planete indepartate

Pastrez cu grija un ceas vechi, amintirile clipelor frumoase

Mi-as fi dorit sa fi trait in sec XIV-XVI ori in Antichitate

Nu imi plac oamenii prosti, morcovii cruzi, sandalele barbatesti si frizerii (they never do it right)

Ma tem de apa, de schimbare, de luare de decizii legate de viata mea

Aud rasaritul si vad Beethoven, sunt special * useless question

Imi pare rau de Zuza (pisica mea birmaneza), de toate lucrurile pe care nu le-am putut face, de bicicleta furata

Imi plac fotografiile, femeile frumoase, filosofia, mancarurile delicate si statul degeaba

Nu sunt un om tacut, modest si fara simtul umorului
Dansez pe gospel si fac break-dance pe manele :))

Cant unora in struna si O Sole Mio in baie

Niciodata nu voi avea „indispensabili” cu Looney Tunes

Plang cand privesc o ceapa in farfurie pe care tocmai am ucis-o

Nu imi place de mine cand am o burta de bere, cand nu ma pot organiza si cand nu „asses” bine o situatie

Sunt confuz cand nu sunt lucid (hac parerea mea!)

Am nevoie de un obiectiv de macro, de bursa, de o zi de 30 h, de un profesor de dans

Ar trebui sa ma las de scris pe blog si sa ma apuc sa-mi termin lucrarea de master

Fiindca asa e traditia o dau si eu mai departe catre cei care vor sa o preia!

Later edit: VAI cate litere am mancat din postul asta, data viitoare promit ca nu mai scriu cu ochii lipiti…sunt un agramat  :))

8 gânduri despre „Leapsa ca la Lyon

    • Pentru a invata sa dansez evident! Am cam realizat ca sunt zero in acest domeniu si daca nu ma apuc acu la tinerete risc sa ajung sa fiu supranumit scandura petrecerii/nuntii/botezului/sindrofiei :)) parca aud: „babalacu asta se misca ca o ciuma!” 😛

Lasă un răspuns

