In ultimele zile:

  • Am ajuns in plimbare prin parcul Miribel Jonage si acolo i-am gasit pe cei mai „petrecareti” dintre francezi in mijlocul unui nor de fum, se faceau gratare  pe peste tot, omul si gratarul nu alta (bineinteles, si conationalii nostrii erau acolo, numai ca ei erau mai dositi si cu mesele cele mai mari, lungi si bogate – nu degeaba exista expresia „a te intinde ca o pomana tiganeasca” ). Concluzie: Snagov sau Miribel tot un drac, aceeasi oameni, acelasi stil, doar alt punct pe harta
  • Am concluzionat ca avem un stil de a ne face vazuti intr-o masa de oameni, peste tot romanii nostrii ies in evidenta. Oare de ce au occidentalii o parere atat de proasta despre noi?!? Pai cum sa nu aibe?! ? daca nu ne oprim din a ne comporta ca niste mitocani pe oriunde ne ducem.

Ex: Place de la Guillotiere – zona rau famata a Lyon-ului. Toate natiile, toate limbile pamantului, toate rasele, se amesteca in acest loc. Nimic rau pana aici.. Se bea, se fumeaza, se face bisnita cu diverse lucruri, si se discuta business-uri  importante in plina strada, sub atenta supraveghere a politiei. De obicei lucurile sunt pasnice, desi e o zumzaiala si o forfota aparte, scandalurile sunt rare…  In toata aceasta gloata  de armenieni, marocani, francezi, algerieni, chinezi, turci, si din Africa neagra, cine sunt cei care ies in evidenta in diverse moduri ?? Ai nostrii romani !!! Sunt tot timpul galagiosi, sunt singurii care se iau de altii pe strada si se „amesteca” cu celalate grupuri si in treburile lor; contrar celorlalti care de obicei isi vad linistiti de problemele lor.

  • Am ajuns dupa atata vreme pe stadionul lui OL, pe Stade de Gerland, la un meci neoficial cu echipele lui OL de sub 18 ani (si am locuit la inceput fix la o statie de metrou de el). Nu am putut simti tumultul tribunelor si vacarmul ce acompaniaza un meci de fotbal, si nici nu am putut vedea 11 magic al fostilor campioni ai Frantei; imi pare rau pentru asta si pentru ca nu am putut face poze, dar sunt bucuros ca am ajuns acolo pana la urma .
Lasă un răspuns

