Forme si culoare

De multe vreme am anuntat un nou proiect fotografic, timpul a trecut si nu s-a concretizat nimic, desi pozele stateau linistite in foldere asteptand sa vada lumina blogului. Adevarul e ca m-am cacait, nu stiam pe care sa le postez, daca sa le editez sau nu s.a.m.d. Pe scurt, intr-un final am incropit ceva.

De data asta m-am jucat cu diverse obiecte pe care le-am gasit prin casa, dar toate frumos colorate; cred ca intr-o viata anterioara am fost papagal caci imi plac culorile vii si contrastele puternice. Insa de aceasta data nu numai culorile m-au interesat, ci si formele. Sper sa va placa.

Alte incercari: aici, aici si aici

Disclaimer: pozele sunt editate si daca cineva doreste sa le foloseasca as fi recunoscator daca m-ar intreba inainte. Multumesc!

NUME: Forme si culoare


4 gânduri despre „Forme si culoare

  1. Pingback: Proiect Delta Dunarii « Franta ori piramidonul rosu?!?

  2. Pingback: Hidden Lyon | Zizzou ori piramidonul rosu?!?

Lasă un răspuns

