Ziua S

Ieri a fost Ziua S, cea mai importanta zi a acestui an universitar! Ziua Sustinerii. Pe racoarea serii mi-am incordat la maxim intelectul ca sa ma prezint, in forma maxima, in fata comisiei de evaluare. Tot efortul depus in ultima vreme s-a concretizat intr-o singura ora apoteotica de dezbateri aprinse. Insa dupa cum se vede am scapat cu viata din malaxorul intrebarilor – teafar si nevatamat, doar putin mahmur….ehh dar trece cu zeama de varza.

Iata-ma deci cu o noua „patalama la mana”, pe care o voi folosi…la ce?!? uite asta e o intrebare buna, la ce o sa ma ajute o hartie?? Pb. nu la multe, oricum nu ma simt mai destept, nu ma simt mai pregatit sa-mi gasesc un job, nu ma simt cu nimic altfel… Iar intrebarea : „Ce o sa fac de acum incolo cu viata mea, pe ce drum o iau ?” a revenit, sacaitoare cum ii este firea, in mintea mea ! Si eu care credeam ca scapasem de ea acum un an pe vremea asta….e ca ciuma nu alta!

Ce o sa fac in viitor? What to do, what to do??? Intrebari, intrebari, intrebari! A venit dinnou momentul luarii unor decizii, urasc asta! Voi ce veti face in viitoarele luni? Poate imi dati voi o idee buna…

5 gânduri despre „Ziua S

  1. gata masteru` domnu` Alex?
    ooo..esti baiat mare acum. Congrats!! >:D<
    Cum adica n-ai ce face in urmatoarele luni? Ce face un filosof ploiestean, plimbat la studii prin Lyon?
    Good question, sa vedeeeemm…aaaa…probabil isi pune intrebari?
    Oricum, felicitatiunile mele pentru ziua S.

    Te pupa cu drag, exa colega paranoica.

    • Asta e pe principiul noi gandim nu muncim nu?!?! Iti multumesc, de data asta credeam ca nu o scot la capat 😀 Am mai imbatrinit putin, mi-au mai iesit 3 fire de par albe…eheee maica…
      Cu drag, stima si consideratiune
      Alex „le Marquis” Nastase

  2. Felicitari, fratele meu alb, pentru realizare si sustinere. Urmeaza si pentru mine minunata licenta (am un „miserupe” in mine, ceva fantastic). Nici eu nu stiu ce o sa fac cu viata mea, sa zicem ca exista un plan pe termen mediu – niciodata nu le fac mai lungi, insa e sentimentul ala al „asa, si?”… Vara asta ia-ti o pauza, plimba-te prin Iurop, fa poze, relax… The rest of your life will kill you, inevitably 🙂

    Si daca nu-s prea indiscreta, ce master ai facut, criterii de admitere, costuri, stil de viata, cerinte? 😀 Daca nu vrei sa scrii aici, trimite-mi te rog un mail. Am dor de duca, prospectez. Franceza am timp sa invat 🙂

Lasă un răspuns

