Nu…

De cateva zile tot tin sa scriu, desi am fost plecat acesta nu a fost singurul lucru care m-a impiedicat sa postez. Sincer nu stiu ce e cu mine dar nu pot sa ma exteriorizez, nu pot sa-mi leg gandurile si ideile si sa le pun pe foaia alba digitala a blogului. Nu pot sa fiu eu, ma simt prins intr-o sfera inchisa ce nu ma lasa sa ma deschid, am un sentiment de spleen combinat cu o hiperactivitate interioara (de l’esprit cum zic francezii) ce ma panicheaza. Pentru prima oara in viata ma simt incapabil sa comunic… Se poate sa fiu deprimat?!? nu stiu nu m-am simtit niciodata atat de alienat, poate asa se manifesta „depresia” who knows?!? Nu ma simt nici rau, dar nici bine, ci doar enervant de neutru! Ehh… poate maine va fi mai…altfel

Lasă un răspuns

