Bancuri cu si despre bloggeri/bloguri/blogosfera

Plictisindu-ma ingrozitor azi-noapte m-am apucat de citit bancuri, romanesti, „straineze”, „di tati”, am realizat brusc ca nu citisem pana atunci niciun banc despre aceasta nou „trend”/comunitate. Inacceptabil! Asa ca am gugalit putin, dar am gasit cateva destul de amuzante. Nu sunt egoist asa ca le voi impartasi cu voi, desi sunt cam putine :

  • La biserică, preotul se întâlneşte cu un tânăr enoriaş.

– Ce te aduce la biserică, Ioane?

– Iaca, am venit să mă spovedesc, părinte.

– Nu e nevoie, ţi-am citit blogul…

  • Care este cea mai mare fobie a unui blogger?

Hostul picat.

  • Bloggerul A se duce la ziua Bloggerului B.

Ce i-a adus acestuia din urma cadou? 2 comentarii per post si o         abonare la feed.

  • Ce face un blogger cand este cu nevasta in pat?
    Live-videoblogging pentru trafic.

    Ce face dupa ce a terminat cu nevasta?
    Aproba comentariile. Si se bucura de trafic.

  • Vine un blogger acasa si intra pe net:
    – Ce mai faci ma ?
    – Bine acum am venit de afara,vezi ca mai devreme am vazut-o pe prietena ta cu altul cum se saruta
    – Da ?, da linku !
  • – Ce face un blogger cand nu mai are bani?
    – Mai baga un banner!
  • Doi bloggeri asteptau niste prieteni comuni. Cum aia intarziau, unul dintre ei zice:

“Ba, hai sa ne asezam la mese diferite sa vedem care are trafic mai mare!”

  • Two cannibal bloggers are chatting about their readers:

– How do you appreciate your readers?

– With pommes frites and a glass of good wine!

  • Two kamikaze bloggers are talking about their blogs:

– What’s your biggest fear in blogging?

– Each day I fear I ain’t gonna live enough to answer all comments!

  • Two firemen bloggers are chatting about their readers:

– What kind of readers do you like most?

– The ones who set my soul on fire!

  • De ce nu joaca bloggerii counter-strike?
    Pentru ca dupa fiecare frag ar intra pe twitter si ar scrie “I-am dat head lu’ ala tero’ prin poarta. LMAO
  • – I have nothing to say!

– You should blog about it!

19 gânduri despre „Bancuri cu si despre bloggeri/bloguri/blogosfera

  1. :)):)) Ce tristiu si blogarii astia. Oameni fara viata, urati, cu nasu-n internet toata ziua Ptu, drace

    Altfel imi facusi pofta de cartofi prajiti, si neam sa fac rost la ora asta 😦

  2. Sa incep cu inceputul , 🙂 , bancurile sunt facute pe seama altor categorii dar adaptare cu sau fara succes la blogarashi.Fiecare face ce poate,ce stie si ce-i place…chiar daca e blogari!Deci…….trafic bun si comentarii multe :))

  3. @Cristian: Sa stii ca intotdeauna am gustat o gluma buna chiar daca este „cu directie”. Nu intotdeauna un banc e o forma zeflemitoare de a taxa ori de arata cu degetul, asa si cu bancurile despre blogeri, eu tind sa cred ca blogeri au inventat bancurile astea intr-un moment de cinism 🙂
    P.S. multumesc, sa fie

  4. Pingback: Bancuri de weekend « Blog de Freelancer

  5. @Nadia Dincovici: da, stiu ca sunt unii bloggeri ce isi castiga existenta din asta, insa eu nu m-am gandit la acest lucru. M-am apucat de blogging dintr-o „nebunie” si pentru ca imi place sa scriu, in niciun caz sa devin auctoritas in domeniu.

  6. Dar nu trebuie sa devii. Doar ca e un domeniu care iti ofera foarte multe posibilitati. Daca ai ocazia, studiaza cum functioneaza realtime media in Franta – si in media si in domeniul business. Cred ca e un fenomen care merita nalizat.

  7. @Nadia Dincovici: se pare ca timpul alocat acestei experiente inedite si superbe se apropie de sfarsit, cam intr-o saptamana va trebui sa ma rup (cu tristete) de Franta pentru a reveni in Romania, prin urmare nu voi mai putea analiza „live” acest produs al mediei. Nu sunt familiarizat cu acest concept, promit ca ma informez! Aflu eu „cu ce se mananca” 🙂

    @romania inedit: da unele sunt chiar savuroase 😀

    • Am sa ignor aceste acuzatii de plagiat din trei mari motive:
      1. fiindca nu le-am luat de pe niciun blog
      2. fiindca bancurile sunt bancuri si nu vad cum ai putea cere drept de copyright pe ele
      3. dupa cum bine poti observa sunt si alte bancuri diferite de cele puse de tine

      Iti multumesc pentru „grija” acordata dar nu prea gust comentarii stupide. Ahh da! Apropos tu de unde le ai?!? 😀

Lasă un răspuns

