Funny queries (part II)

Cautate si negasite

Intrebare

*sursa: aici

„adevaruri despre franta” – intr-o lume a conspiratiilor, a organizatiilor secrete si a masonilor ce conduc din umbra tre’ sa ne indoim de orice adevar; totu’ e o minciuna why bother 🙂

„de ce nu se mai fabrica piramidonul” – stimate cititor blogul nostru nu detine informatii legate de aceasta intrebare fundamentala (chiar daca in titlu apare cuvantul piramidon) dar permiteti-mi sa speculez : fiindca a picat comunismul si acum se cheama altfel?

„digital coold” – HUH!?! ce-i asta maica, vre-o noua trupa emo ori de atata citit blogu-mi (ori gugalit) te-a luat un friiiiiig digitaaaaaal ?

„brancusi inclus” pachet promotional de vacanta: Sejur, 3 nopti in Hotel Coloana Infinitului din Rai, 1000*, in camere duble (cu usi securizate tip Poarta Sarutului), micul dejun (bufet suedez ori Masa Tacerii) si Brancusi-ul sunt incluse in tarif! Pentru mai multe detalii sunati 0800.800.D-zeu

„pielea alba pe vremuri” – Domnle cand eram eu tanar… taicaa….. pai si pielea era mai alba, acu s-au prostit toate: salamul, painea, carnatii, untul, pielea (?!?)… toate taica iti spun eu !!! Capitalistii sunt de vina si liberalii, ca daca era regele acu la putere…

„rumba numa intreba” – si totusi trebuie sa o fac… asa se cheama rumba asta ?!? E un dans campenesc!?!?

„firing squad” – suntem pacifisti, putin acizi, uneori rautaciosi…dar non-beligeranti.

„fetisul picioarelor” – Again?!? Bine, bine, bine uite iti recomand cartea cu acelasi nume (la sg) a lui Vicente Puelles Munoz. O poti lua de aici

„domnu rosu” – respectele mele domnule, dar senor cu pricina nu este. Vreti sa-i lasati un mesaj?

„kivi medicament” – cu tuica ai incercat?!?

„oameni din franta” – !?!?!?!? au un alt treilea ochi acesti oameni din franta, stimate interesat, te asigur ca au tot 2 maini si 2 picioare… stop spamming the searcher!

SI ACUM – tam-taraaam-tam-taaaaaaam!!! la final, the personal favourite:

„sunt fata si vreau sa iau la muie” – ce as putea spune??? iti multumim pentru destainuiri, ca orice barbat misogin nu iti pot dori decat sa ti se indeplineasca dorintele (o sa ard pe rug pentru asta) si daca nu se gasesc voluntari anunta-ne, mai avem si noi relatii 🙂

7 gânduri despre „Funny queries (part II)

  1. haios :)) sa-mi zici si mie adevarul despre franta, omule din franta care esti tu in franta. si vreau si io vacanta Brancusi (1000* verzi, banuiesc)

    maaama teleghidata cum sunt la ora asta am citit total aiurea unele cuvinte – inclusiv ultimul. call it interpretare personala. ia, ca buna idee mi-ai dat, n-am mai facut de mult o d’asta (ultima parca fusese pan’ ianuarie) si s-o fi strans ciupercile.

  2. @O picatura: ehh ash, barbati virtuali, poate…poate: 1.85, ochi albastri, constitutie atletica, plin de bani, 5 case 7 masini, studii la Harvard, nume predestinat. Sunt tare curios daca a gasit ce cauta 🙂
    @Luana: 1000* albe pe fond albastru si sa inteleg ca i-ai dat o interpretare conotativa obscena ultimului cuvant?!? hahaha
    @Pisica Sefa/Ioana: bine ati revenit pe la noi, nu avem linkuri ne pare rau 🙂

  3. Ala cu studii la Harvard si enshpe mii de case si masini sunt EU! Am ramas un pic mai scund de la Cernobal dar in rest….sunt identic! deci….da-i fetei adresa mea 😀

  4. @Cristian: daca ar fi in posesia-mi as face acest gest nobil, insa din nefericire nu stiu cine este…ramane o domnisoara doritoare dar anonima.

Lasă un răspuns

