Michael Jackson a iesit de pe scena lumii

Azi-noapte citeam ca Michael Jackson a fost internat de urgenta in urma unui stop cardiac, mi-am imaginat ca o se termine bine povestea asta  insa azi de dimineata am aflat ca a murit. Un idol a generatii intregi, o legenda vie, s-a stins din viata la Centrul Medical UCLA din Los Angeles. He’s singing for the Gods now! Dupa Elvis, ramane cel mai cunoscut si popular artist al tuturor timpurilor, turneul sau de revenire era la un pas distanta (biletele au fost complet epuizate pentru toate cele 50 de concerte din program la cateva ore dupa punerea lor in vanzare) insa regele pop-ului a facut un alt pas…mult mai mare…spre o alta lume, invizibila.

Imi amintesc de copilaria mea, cand il ascultam in nestire, imi amintesc de concertele fabuloase pe care le dadea (si care ma tineau lipit de televizor), si de miile de oameni care se luptau pentru un bilet la idolul lor! Eram mic, nu stiam eu prea multe, dar cred ca, la fel ma majoritatea copiilor de varsta mea, am incercat cel putin o data sa fac faimosul Moonwalk. Cu trecerea anilor mi-am schimbat „gusturile” muzicale, insa ca si Freddie Mercury, Michael ramane un artist desavarsit, un geniu al muzicii si o pagina importanta a copilariei mele.

He’s moonwalking in the sky closer to the moon as he could ever be! Dumnezeu sa-l aibe in paza…

MICHAEL JACKSON TOP 5:

(intr-o ordine aleatorie)

Locul I

Thriller

Locul II

Smooth Criminal

Locul III

Black or White

Locul IV

Billie Jean

Locul V

Heal the World

Si pentru ca imi este imposibil sa ma rezum la 5:

Bonus:

Earth Song

We are the World

Beat It

I Want You Back feat. The Jackson 5

Rockin’ Robin feat. The Jackson 5

6 gânduri despre „Michael Jackson a iesit de pe scena lumii

  1. ”regele pop-ului a facut un alt pas…mult mai mare…spre o alta lume, invizibila.”
    ”He’s moonwalking in the sky closer to the moon as he could ever be! Dumnezeu sa-l aibe in paza…”
    Eu credeam ca esti un intelectual care a renuntat sa mai creada in basmele astea primitive. E incredibil ca in ziua de azi, cand stiinta a evoluat asa de mult, sa mai existe oameni care cred in personaje gen mos craciun, hristos etc care stau prin nori, intr-o lume invizibila noua. E penibil!

  2. Eu m-am trezit pe la 4 dimineata (si cum mereu adorm cu tv-ul pe antena 3), era o emisiune despre michael, ma pun sa dorm buimaca, ma trezesc la 8 dimineata pt examen, tot pe antena 3, reluare la aceeasi emisiune…am stins tv-ul. Dau drumul la pc, intru pe un forum: „a murit michael jackson!”…oh, boy..acum se explica. Imi pare rau, nu imi vine inca sa cred..:(

    RIP, Michael…

  3. @Anonim: nu comentez afirmatiile celor ce se ascund in spatele anonimatului, este suficient ca am acceptat comment-ul
    @Defbest: da stiu ca ai scris si nu as sustine niciodata contrariul, eu nu eram langa calculator si am auzit vestea in tp. ce eram la volan
    @Iamafrog: Chiar vb cu o prietena despre faptul ca noi macar l-am prins in viata si stim cine a fost Michael, este totusi neplacut ca ultimii sai ani din viata au fost presarati de atatea scandaluri si lucruri neplacute

Lasă un răspuns

