Home sweet home

Am ajuns in sfarsit acasa (ma rog… de aproape o saptamana) dupa un drum destul de lung vre0 26 h/sofat si „fix” 2300 de km; evident mare parte din ei facuti in conditii civilizate de autostrada pentru ca o alta parte, mult mai mica, sa fie facuti in conditii de „cursa cu obstacole” pe drumurile patriei.  Pe scurt totul a decurs conform programului desi in continuare m-a speriat stilul nebun si inconstient de a conduce a soferilor romani. Eu nu am fost cool insa au fost altii in locul meu, asa se explica numarul mare de accidente si de salvari cu girofarurile aprinse, ce au defilat intr-o scurta perioada de timp.

Am pus blogul pe stand-by in toata aceasta saptamana din lipsa de timp si de chef, dar mai ales din lipsa unei „idei”. Dupa cum anuntam si acum 2 post-uri (cel dinaintea plecarii mele) scopul sau original este oarecum depasit si este nevoie de un rebranding; ce o sa fac exact cu Franta ori Piramidonul Rosu ramane in continuare o problema, insa de continuat va continua asta-i sigur. Oricum am revenit deci ma voi reapuca si de scris, gata mi-a ajuns o saptamana pentru „readaptare”.

Alte nouatati?!? Nimic iesit din comun, „toate-s noi si vechi is toate”. Primele impresii: nimic nu s-a schimbat: aceleasi gropi, aceeasi oameni ciufuti si stresati, aceeasi cantitate de tarana/pamant/praf/gunoaie… ce sa mai spun, nimic nou si „dirijat”/indreptat  inspre mai bine. Cred ca am fost suficient de credul sa sper ca incep sa se miste si la noi anumite lucruri…ehh nu-i bai… pana cand voi avea nepoti inca mai sper.

3 gânduri despre „Home sweet home

Lasă un răspuns

