Amanare…

Dupa ce ca am amanat mai mult decat as fi vrut postat-ul pe blog, cand in sfarsit am avut si eu o „fereastra”  si va pregatisem o mica surpriza inimaginabilul s-a intamplat: am ramas fara net!

Situatia dureaza deja de 3 zile si se pare ca va mai dura inca pe atat, nu de alta dar: „sunt niste probleme cu contractul”. Pana luni cand se va da cu subsemnatul furnizarea pretiosului fluid informatic imi va fi negresit intrerupta! Cu putin noroc ne revedem/recitim pe marti!

Untill then vreau sa dau o mica dedicatie celor de la RDS

Fatal Bazooka (alias Michael Youn & Co.) – Fous Ta Cagoule

Lasă un răspuns

