Ca un interludiu…

Saint Bernard

Imi scoteam cainele la plimbare dis de dimineata pe la amiaza, si cum vegheam  eu la integritatea lui corporala (nu de alta dar am un caine, mic si dement, din rasa Bichon Havanez – care ar ataca orice animal cu coada, dinti, bot si care latra) m-am oprit, intamplator, langa 4 tinere mamici (asa intre 20 si putin si 30 si putin). Pana aici nimic spectaculos… si oricine ar putea usor intreba ce ar putea fi atat de special la niste femei lauze?

Stand eu langa ele aud cateva franturi de conversatie:

„- Deci fata iti spun eu, are rotile mai mari si amortizoare!… si uite asa arata [gesticuland cu mainile prin aer, trasand oarecum o forma ambigua], e cam atat de mare… [timp in care celalalte ascultau cu interes pe aceea dintre ele plina de intelelepciune].

[pauza scurta, cineva intreba ceva]

Da fata, bineinteles! si are si copertina din si-l imbraci complet… si poti sa-i tragi si fermoarul! Are si gemulet sa vada afara, are port umbrela si port-bagaj… uite cam asa vine [si iarasi mainile suave trasau acele linii tremurande spre extazul ascultatoarelor]

Ma uitam la acele femei si nu intelegeam de unde figura aceea de Saint-Bernard (cu ochii mari, botul pe labe si o urma vaga de saliva in coltul gurii), eu stiam ca, servitorii loiali ai omului, cainii sunt cei ce imprumuta trasaturile stapanilor lor nu viceversa! Oricum ce putea fi atat de fascinant!?!? Intre timp cainele meu isi marca cu meticulozitate vastul teritoriu…

Dama continua:

„- Da fata, e superb iti spun eu! E in 3 culori… [ se auzi vag o intrebare] – Da e de la Chicco si-l poti lua in rate!

Pe loc, stupoare… deci de 3 minute se vorbeste despre un carut pentru copii?!? D’aia erau ele asa de interesate ???… si totusi cum este posbil sa fii absorbit de descrierea unui carucior pentru copii?!? Cata fascinatie si cata suavitate in descrierea stimabilei doamne, pentru mai nimic. Am izbucnit in ras, ele m-au vazut si m-au privit zeflemitor, „alt ignorant„! Departandu-ma, cu zambetul pe buze, de acea lume a basmului cult, mi-am amintit de reclama urmatoare:

Si ala micu’ care respira greu era…. tacsu…!!!

THE END

Disclaimer: Sunt misogin prin acest post?!? Multi ar crede ca da… nu ma apar ci doar spun ca este o istorisire pamfletara plina de umor negru si sarcasm!

13 gânduri despre „Ca un interludiu…

  1. Dupa cum ti-am zis si aseara, poftim…. ma implic din punct de vedere social si comentez. Da, am multe critici, si da, de multe ori stramb din nas la ce scrii… dar cand e sa recunosc ca imi place ceva, recunosc cu drag, mai ales cand e vorba de stimabilul de tine. Excelent post, minunat stil!

  2. Si astept multumiri publice pentru ca te-am scapat de masacrul, executia si arderea pe rug la care te-ar fi supus multimea daca ar fi citit versiunea beta a acestui post 😛

  3. da,cam astea sunt temele femeilor proaspat devenite mamici:carut,lapte &other stuff for the baby,ce ia daca raceste,cum doarme noaptea,cum face…una si alta…:),daca isi misca degetele nu stiu cum…
    boooring,i know…dar stiu ca odata si odata cand voi avea si eu copii nu mi se vor mai parea asa plictisitoare…i hope…:)

  4. @Bogdan: Multumesc draga prietene pentru apreciere! Ma bucur ca mai exista si romani incantati de diverse lucruri, in cazul tau de articolul meu. Iti urez bun venit in lumea comentatorilor mei si partenerilor de discutii si te astept sa-ti spui si ofurile!

    @Toujours Bogdan: Gata se rezolva! Multumiri domnule pentru temperarea/cenzurarea articolul de mai sus!

    @Ioana: Eu traiesc cu impresia ca ii cocolosim excesiv si ca din acest motiv cumva ei nu se dezvolta cum ar trebui

    @Brightie: eram sigur ca vei fi una din cele ce vor comenta, mai ales pentru ca si tu esti o mamica.
    The issue e ca aceasta e o pseudo-pb, nici macar o mamica nu vorbea de confortul copilului, sau de usurinta de manevrare, sau de greutatea carutului – care dupa parerea mea sunt vitale; ci de cate buzunare avea…as if screw me and my baby macar sa arate bine! Si pentru moment ai dreptate nu fac parte din acest tip de „organizatie secreta”
    P.S. oricum am gasit amuzanta discutia chiar si asa intr-un mod limitat de a vedea lucrurile

    @JeAnne Dark: Two logical errors! next statement please! =))

  5. Sa-mi bag nasu……sa nu mi-l bag…….??? Hai totusi ceva la obiect:amortizoare ok , roti mari ok(in traducere:pistol cu apa la cap. confort al copilului) accesorii….oarecum ok dar suna a bling bling tiganesc :)) . Cat despre tine…..ai reactionat perfect normal,ma tem ca altii(ex. eu) ar fi reactionat ceva mai …..ciudat(probabil ca m-as fi tavalit pe jos de ras)

  6. @Cristian: Welcome back! Si totusi despre copil nimic :)) nu e important! Oricum eu nu am zis ca nu conteaza la confort dar ele nu vorbeau despre copil, ele nici macar nu erau interesate de aspectul confortului ci ca era suuper carutul! parca si-l cumparau pentru ele, parca era noul Gallardo!

  7. Ar fi ceva sa nu-si mai puna fetele buze de colagen, silicoane de silicon si fustite de plastic orbitor… si sa-si cumpere toate carucioare D&G cu cristale Swarovsky pe maner si cu tapiterie Alcantara 😀

  8. Uite ca aici trebuie sa precizez ca e clar ca nu te pricepi la „fomei” si aici ma refer la logica lor(aia inexistenta de cele mai multe ori).Carutul trebuie sa fie trendy, la fel cum masina daca nu e nemteasca sau o japoneza tare (ca infiniti,lexus :))) ) nu mai e masina!Copilul acum a devenit un accesoriu (din pacate),deci…..in trend sa fie cu par,manutze si plansete si restul e ok!Ca sa le intelegi trebuie sa omori 99% din neuronii pe care ii detii

  9. @Bogdan si Cristian all in one: Aha! It all makes sens, e clar nu am nicio sansa sa le inteleg! se pare ca trebuie sa ma resemnez…acum oare vreau sa inteleg chestiile astea???

  10. Hmmmmmmm….Nu cred ca ai vrea!Daca au supravietuit atatea milenii poate ca se vor descurca inca cateva milenii fara a le fi divugate secretele logicii =)) si in fond….who the fuck cares ?

    • @Cristian: Mare adevar graiesti! nu de alta dar si noi avem o logica interioara diferita complet fata de a lor ce ramane nedivulgata! Pe de alta parte cred totusi ca ele nu sunt atat de interesate de logica noastra si de principiile dupa care functioneaza barbatii!

Lasă un răspuns

