Tuborg Green Fest 2009

Tuborg Green Fest 2009

Ce am facut weekend-ul asta? De ce nu am mai postat nimic?

Am fost la Tuborg Green Fest !!!

Vineri, pe la orele 18:00, mi-am mai dat seama ca trecuse ceva vreme de cand nu am mai parasit urbea natala si m-am gandit ca mi-ar placea sa-i ascult pe cei de la Chicane, prin urmare pe la 18:30 eram deja pe DN1 in directia Bucuresti Parcul Izvor !

Cu chiu cu vai, dupa lungi „secole” petrecute in ambuteiajele otopeniene, am ajuns la Izvor cu doar cateva minute inainte ca cei de la Chicane sa-si inceapa concertul. Toti nervii si efortul depus au fost recompensati pe deplin! Desi romanii nu sunt atat de obisnuiti cu stilul muzical al trupei engleze, cateva mii de oameni au dansat pe ritmuri de muzica electronica – house, trance, cu puternice influente baleare. Deoarece prestatia lor a durat destul de putin, cam o ora, mi-am promis ca voi ajunge si la trupa-far al celei de-a doua zi, Guano Apes. Nu sunt un fan al rock-ului alternativ, insa auzisem ca nemtii din Gottingen fac niste live-uri de exceptie.

Zis si facut! O seara de club (mai exact un mic club numit Revenge, cam pentru tineri liceeni dar cu muzica buna) urmata de o zi de relaxare, totul in vederea evenimentul special al celei de-a doua seri de Tuborg Green Fest. Desi as fi putut sa particip la intreg evenimentul, caldura zapusitoare a zilei de sambata m-a facut sa ma gandesc de 2 ori, oricum eu vroiam sa-i vad doar pe cei de la  Guano Apes (desi, nici cei de la Zdob si Zdub nu erau de ratat).

Totusi… DAY 2 a inceput mai devreme, caci aveam o presimtire ca va fi extrem de aglomerat, asa ca m-am dus timp cu ceva timp inaintea momentului inceperii prestatiei lor – si bine am facut. Parcul Izvor s-a umplut aproape complet, cu greu mai ajungeai aproape de scena,  spectatorii (printre care si eu) se calcau in picioare pentru un mic locsor cu o vedere mai buna. In ciuda conditiilor – aglomeratie si mult, mult, foarte mult praf – a fost un concert de nota 11/10. Nemtii au facut un show total, sonorizarea a fost impecabila, iar atmosfera a fost una demna de renumele romanilor: cel de mari petrecareti. O masa de oamenii cantand si dansand la unison pe ritmurile nu metal ale unor hituri celebre precum You Can’t Stop Me , Lord of the Boards, Big in Japan sau Open Your Eyes. Ma bucur ca trupa s-a reunit si ca am putut participat la o prestatie live data de ei.

Pe scurt: desi praful aproape insuportabil si faptul ca nu am reusit sa trec cu aparatul de controlul de la intrare au reprezentat cateva minusuri pur personale,  parerea mea este ca Tuborg Green Fest-ul de anul acesta a fost un succes – mai ales fiindca sonorizarea a fost excelenta (contrar B’Estival 2008, de la care am plecat scarbit), precum si luminile, cat si buna vizibilitate (din orice loc puteai urmari ce se petrece pe scena, contrar concertului Madonnei par exemple). In plus, desi spectatorii au fost „pestriti”, oamenii s-au comportat uimitor de civilizat – ceea ce este un plus major pentru un asemenea eveniment!

Next year Green Fest here I come!

P.S. DAY 3 was not important for me, so I skipped it!

14 gânduri despre „Tuborg Green Fest 2009

  1. E bine ca ti-ai dat seama ca trebuie sa ajungi sa ii vezi pe cei de la Chicane . Mi-a placut prestatia lor dar puteau sa cante si ei mai mult . Oricum unii spectatori nu prea aveau ce sa caute acolo , nici macar nu stiau cine sunt astia si ce muzica baga .
    In spatele meu am auzit o discutie intre un EL si o EA gen :

    EL : Cine naiba mai sunt si astia? La ce m-ai adus aici
    EA : Hai mah aplauda si numai comenta !!

    OMG !! :))

    si iti dai seama ca acum eu ascult Chicane – not ordinary morning :X

  2. @My7uNa: Mahh it was a must! Era doar o problema de drum si timp!
    p.s. lasa ca EL si EA s-au mai culturalizat! Niciodata nu e prea tarziu sa aflii cine sunt Chicane ori Guano, pe de alta parte e o chestiune de gust personal.
    @O Picatura: fiindca nu te-am sunat si prin urmare nu ne-am intersectat pe acolo?? Ehh mea culpa! Nu o sa se mai intample promit :p
    @Ioana: Da parca e pentru prima oara!

  3. Ma abtin de la comentari nu de alta dar la muzica sunt planta :))
    Nu stiu,nu cunosc,n-am vazut ,n-am auzit dar daca tu zici ca a fost ok atunci….te cred =))

    • Se pare ca da, pacat! Au cantat dar inseamna ca ai plecat tu prea devreme, a fost fix ultima melodie, dupa ce au fost chemati la bis si au mai cantat 3 sau 4 melodii! Vezi daca te-ai grabit?!?

      • pai m-am grabait. am plecat dupa „big in japan” ca pierdeam metroul si aveam masina lasata la piata presei. nu am indraznit s-o aduc pana la izvor, caci cred ca m-as fi invartit 3 ore sa gasesc parcul. 😀

  4. @JeAnne Dark: parcul sau locul de parcare?!? Eu am fost cu masina si sa stii ca se gaseau suficiente locuri; pb oamenii au renuntat la masini in favoarea unei beri reci dupa „zbenguiala”

Lasă un răspuns

