Presedintele meu!

Daca aveti mai mult timp liber la dispozitie si vreti sa va incercati talentul de politician aspirant la Presedentie, va recomand un joc cu „real” potential electoral (oricum s-ar putea sa fiti mai credibili voi decat actualii pretendenti):

Presedintele Meu

Hit the image!!! The harder the better!!! Poate le vine mintea la cap.

Presedintele Meu

Crezi ca poti ajunge Presedintele ROMANIEI?!? Daca Her Capitain Basescu a ajuns, nu ai putea si TU?!? Incearca-ti puterea de prostire convingere! Fii viitorul nostru far calauzitor!!!

P.S. M-am chinuit si eu cateva zile dar se pare ca nu am stofa pentru Presedentia ROMANIEI, ehh lasa oi ajunge macar administrator de bloc…

4 gânduri despre „Presedintele meu!

  1. Daca tot n-am mai apucat sa vorbim la o bere despre subiect… cu cine votezi? Eu unu recunosc ca oscilez intre a nu ma duce la vot si a ma hotari pe moment, cand deschid buletinul in cabina. Ambele variante sunt proaste, dar in mod sigur asa sunt si ei… toti 😦

Lasă un răspuns

