10.000 si 1 AN

Artificii

Azi m-am facut mare!!!

Am implinit varsta de 1 an si ghiciti ce am primit frumos de la voi?!?

Afisarea cu numarul 10.000!!!

Happy, happy, joy, joy !!!

Sunt fericit si va multumesc dragi cititori si buni prieteni (bloguri ori bloggeri) ca v-ati gandit la mine cand ati deschis calculatorul, ca nu ati uitat sa-mi scrieti numele in bara explorer-urilor voastre, ca v-ati facut timp si pentru mine.

Va multumesc ca ati ascultat ce aveam sa va spun, ca mi-ati citit literele ravasite haotic pe foaia alba digitala, ca mi-ati fost alaturi in acest drum initiatic spre propria-mi maturitate si pentru ca gandurile mele nu s-au lovit de un perete dur si rece ci  si-au gasit ecoul in voi! Sper sa ramanem buni prieteni si de acum inainte, asa cum am fost si pana acum!

As fi vrut sa va fac sa ma cunoasteti si mai bine, dar lasa ca ma fac eu si mai mare de atat!

Va salut!

Al vostru,

Franta ori Piramidonul Rosu

14 gânduri despre „10.000 si 1 AN

  1. sa cresti mare 😀

    pi es- io cat o sa am peste 9 luni jumate daca acum am deja aproape 32.000?… acum imi pun problema daca nimeresc o suma rotunda. chiar, ia sa ma uit pe ce data am inceput 🙂

  2. @sssfinxxx: Ma vei scuza, dar ce-mi spui tu imi aminteste cumva de acel banc cu „nu caut nimic, vreau doar sa…”
    @JeAnne Dark: sencs JeAnne, in curand o sa o si renovez, sa o fac frumoasa hehehe!

Lasă un răspuns

