Happy winner no. 3

Concursul Get in Roll a ajuns la editia cu numarul 4. In aceasta saptamana Alte Povesti, castigatorul de saptamana trecuta, a fost detronat – dupa un voting si mai plapand din nefericire – de Andibob pe care o felicit.

Cu un total de 26 de voturi, mai exact 84% din nr total, Andi Bob ajunge pentru o saptamana in blog roll-ul nostru. Si va primi recenzia alaturi de celalalte doua bloguri castigatoare! Da evident ca nu am uitat, doar ca am fost prins si nu am apucat sa ma tin de promisiune…my bad!

Felicitari Andibob!

The World As I See It

The World As I See It

Din aceeasi lipsa de timp nu am reusit sa ma hotarasc asupra celor 3 propuneri pentru saptamana asta, dar de maine veti putea vota pe unul dintre cele 3 noi bloguri concurente.  Pana atunci pagina Get in Roll va temporar suspendata, asa ca sa nu va induc in eroare hehe!

P.S. cred totusi ca va fi ultima editie a concursului caci, din nefericire, nu si-a prea atins telurile propuse; iar numarul de votanti este in continuare in scadere…oricum am sa mai ma gandesc asupra „destinului” acestui proiect. Pana atunci have fun reading si nu uitati VOTATI blogul pe care il preferati.

Lasă un răspuns

