„Fii in rand cu profesionistii” (concluzii)

La inceput de septembrie anuntam un concurs fotografic organizat de Epson pre numele sau „Fii in rand cu profesionistii”. S-au anuntat (acum vreo saptamana) si cei 24 de castigatori ai celei de-a doua editii.

P.S. poate data viitoare imi fac curaj si particip si eu, dar pana atunci mai citesc si-mi mai formez ochiul prin contemplarea unor fotografii deja consacrate.

Podiumul arata in felul urmator:

Locul I

Nagy Zoltan Gergely –

Colonie pe mare

Colonie pe mare

Locul II

Popescu Cezar –

Mexico Lindo

Mexico Lindo

Locul III

Bofan Dorin –

no name

no name

2 gânduri despre „„Fii in rand cu profesionistii” (concluzii)

  1. Ca sa fiu sincer Brightie nici locul I nu este prea spectaculoasa! Poza de pe locul III imi pare chiar reusita, insa ce ma mira este ca au fost inscrise poze muuuult mai reusite – asa privite cu ochiul unui semi-profesionist – ca am tot urmarit pozele trimise la concurs…

    Amu ce sa zic poate chiar astea sunt cele mai bune in ochii unui profesionist, insa nu-mi trezesc cine stie ce senzatii estetice aparte!

Lasă un răspuns

