Back!

Dragii mei cititori,

A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic pe blog, dar stiti cum se spune un „necaz” nu vine niciodata singur asa ca, dupa ce nu am avut net vreo 2-3 zile, am constatat cu neplacere ca mi-a „crapat” calculatorul prin urmare am fost tintuit departe de lumea virtuala a Blogosferei.

Insa m-am intors si sper sa fiu cat mai activ in perioada ce va urma.

Pana la post-ul urmator trebuie totusi sa anunt castigatorul de saptamana trecut a concursului Get In Roll, si cu ocazia asta sa va anunt ca saptamana asta nu vor exista propuneri, dar ca de saptamana viitoare vom continua campania noastra de gasire a blogurilor faine.

Castigatorul Saptamanii:

Dream Poet

Dreampoet’s Kingdom Valhalla’s Gates

Dreampoet’s Kingdom Valhalla’s Gates

Pe curand,

Al vostru Zizzou

6 gânduri despre „Back!

Lasă un răspuns

