RDS & RCS suck si nu numai…

Cei de la RDS s-au dat dinnou in stamba: netu nu-mi merge de 3 zile nici in ruptul capului. Am crezut ca e vreo problema tehnica dar se pare ca nu a fost asa doar ca netul meu a fost retrogradat peste noapte. Dintr-un caine mare, rau si agresiv a devenit brusc o biata jigodie fara dinti in gura – din Lan de mare viteza a trecut la Dial-Up bleg.  Problema ar fi ca eu dau tot atatia bani pe luna si ca cei de la RDS au uitat sa ma anunte ca va urma o schimbare contractuala. In plus au uitat sa-mi transmita informatiile de configurare… Ei bine pe scurt dinnou sunt fara net iar cei de la relatii cu clientii sunt niste idioti murati cum au fost din totdeauna.

Pe de alta parte tot tehnologia mi-a descretit fruntea. Ieri dimineata primesc un sms de la un numar necunoscut:

+4073508****

Magda…am nevoie de ajutorul tau…Ce sa mai fac cu Matei pana la urma? E asa prost la pat 😦 Sa-i dau cu flit si sa-mi gasesc unul care stie meserie? 🙂

Ohh da! Ce sa-ti zic sunt curios: numai Magda te poate ajuta in aceasta privinta?!? Oricum carpe diem!!! Si apropos, Magdo, da-i fata fetei sfatul mai repede ca trece tineretea pe langa ea :)) nu vezi ca-i la ananghie?!? A friend in need is a friend indeed!

P.S. am ras in hohote cand am citit mesajul, ce mod fain de a incepe dimineata!

P.S. 2 Recomandarea muzicala a redactiei:





Lasă un răspuns

