Basescu vs. „copchilu'”

Geniala faza, am ras in hohote, mama lor de „printzipuri”, let’s get physical:

Asa dai! DAI! rupe-i mufa, sparge-i moaca! da-i dintii jos! Rupe-i foamfa! Nesimtitu’ naibii! Auzi tu sa te uiti asa la tovarasu’ tau Prezident! Mogulii l-au pus sa-l sacaie! ILIESCU=GEOANA, dobitocu’ ala l-a platit sa-l agreseze pe marinel!

Noul Rocky Balboa Traian asta! Oricum trebuie sa recunosc ca i-a plasat-o subtil si cu multa finete (doar din unduirea bratului sau vajnic)! Frumoasa mai e politica in Romania!

P.S.  Sparge dintii la rechini!

13 gânduri despre „Basescu vs. „copchilu'”

  1. tata esti la fel de usor de influentat ca si in facultate, pui botu la tot ce nu trebuie.

    lucrand cu „tata fotosop” si cu altele pt video iti pot spune ca e cel mai ieftin trucaj posibil.

    imi place ca „poporul” vrea sa voteze cu limbistu ala de geoana, mie imi insulta inteligenta incercarea aia de trucaj.

    • Dragul meu Inox,

      In alte conditii as spune ca ma bucur ca mai aud de tine, in conditiile de fata iti pot spune ca ma insulta intelectual discursul tau nefondat si neargumentat!

      Daca ai fi putin atent ai vedea ca nu am facut nicio afirmatie legata de veracitatea acestei inregistrari. Eu nu am facut altceva decat sa spun ca este amuzant, scriind o mica satira politica ce ar putea „explica” evenimentul. Caci nu sunt nici pro-Geoana si nici pro-Basescu, dupa cum am mai afirmat sunt apolitic! Tare as vrea sa ma amuz si pe seama „gafelor” lui Geoana, dar pentru moment ele sunt bine ascunse, pacat…

      Pe de alta parte nici tu, nici eu nu suntem indreptatiti sa spunem daca este sau nu este trucaj pentru a stabili acest lucru se face o expertiza asupra inregistrarii.

      Oricum pentru orice sustinator fervent al unei cauze, unui personaj politic, echipe de fotbal s.a.m.d. niciun argument nu este suficient de puternic pentru a-l face sa-si schimbe parerea – se cheama denial sau conspiratia celuilalt! Nu cred prin urmare ca aceasta incercare de trucaj iti va schimba optiunea politica si nici nu vei fi manipulat cu ea ca toata prostimea.

      Iti multumesc pentru comentariu si te mai astept pe aici.

  2. Conform „omoratii pi muctzi” dar ca la propriu…..sho pi iei Traianeeeeeeee!!!!!!Pastele mamii lor de copiiiii!!!!!!!!!!!!!! cu sau fara trucaj tot a dat-o sanatos omu’ nostru

  3. Sa fi fost in locul lui…sau al celor care au „regizat” filmul as fi continuat cu niste picioare pe coapsele micutzului si apoi cu o circulara inalta i-as fi zburat „bestiei” dovleacu de pe umeri!!! Asemenea scandari pro-iliescu(care nici nu candida atunci) trebuiesc aspru pedepsite!!!OMORATIIIIIIIIIIIII PI MUCUTZIIIIIIIIIIII!!!!

  4. si eu am scris despre asta pe blog vineri, eu si jumate din blogosfera :D.
    da, e mitocan, da e taranoi. e basescu si am zis tot. pana la urma nu stiu de ce ne mai mira, mai nou melodia de campanie e cantata de guta.
    asa conducatori, asa popor.

Lasă un răspuns

