Am pus graul la incoltit

De Sfantul Andrei am pus graul la incoltit, sper sa creasca mare si frumos! Cu ocazia asta vreau sa urez la multi ani tuturor Andreelor si Andreilor.

Un alt motiv de bucurie este ca „de la Sf. Andrei ziua creste cu un bob de mei!”  asa se zice din batrani. Deci poate maine ziua este cu un bob de mei mai lunga, spre fericirea tuturor!

In alta ordine de idei, daca va intrebati ce s-a intamplat cu prolificul dvs. blogger Zizzou, nu va faceti griji revine in scurt timp, cu noi articole si cu un raspuns pentru Zamolxis (datorie mai veche). A fost destul de ocupat in ultimele zile si acum sta sa-si incarce bateriile departe de casa, de net si de blog!

Ne vedem maine sau cel tarziu poimaine!

P.S. Voi ati pus graul la incoltit?

3 gânduri despre „Am pus graul la incoltit

Lasă un răspuns

