10 ciudatenii ale lui Zizzou

Am preluat cu o mare intarziere o leapsa de la Adia care m-a facut sa stau putin pe ganduri, dar a fost un exercitiu ce m-a amuzat copios!

Adica bre’ de ce mi-s eu ciudat? Ca mai tot omu’ are ciudateniile lui, dar ale mele care or fi?!? Si 10, nu una doua!

Da’ pana la urma exercitiul de auto-cunoastere si introspectie a dat roade si am ajuns la concluzia ca am si eu niste ciudatenii de-ti sta mintea in loc! Pai, par exemple:

  1. In timp ce dorm stau tot timpul cu labele picioarelor afara din plapuma si-mi misc in continuu degetele, ca matele care torc
  2. Nu reusesc niciodata sa ma odihnesc ca lumea daca nu incalec ceva, cel mai des imi tin intre picioare fie patura, fie un colt al plapumii, fie o perna
  3. Stau foarte des turceste, dar mai ales cand sed la masa si mananc – nici macar nu-mi mai dau seama, hop-top ma vezi stand cu picioarele innodate
  4. Desi nu sunt scarandiv la mancare (mananc cam orice, mai putin morcovi), amestec dulcele cu saratul si cu acrul (sa nu mai vorbesc de piperat/ardeiat). Dintre cele mai ciudate combinatii: sandwich cu miere, unt, salam, ceapa, pateu, cascaval si castraveciori murati.
  5. Am un fetish pentru felinare/lampadare/iluminatoare publice. Voila exemplul chiar aici
  6. Ador, ca orice „lady” caffe-frappe-ul. The more exquisit it is, the better!
  7. Cand ma trezesc in vreun restaurant sau bar cu meniu generos, nu reusesc niciodata sa ma decid ce sa comand. Imi ia uneori si 0 jumatate de ora sa-mi iau o cafea ori un fel principal. Pana apuc eu sa comand deja restul lumii e la desert sau la al doilea rand de bautura.
  8. Sunt un fumator inrait, dar nu am niciodata foc. Cand sunt acasa ajung sa-mi aprind tigarile de la ochiul aragazului (noroc ca se aprinde electric)
  9. Desi ma straduiesc enorm, atunci cand imi tai unghiile iese un mare dezastru. Nu pot nici in ruptul capului sa mi le tai corect, fara colturi si pe toate la fel. Intotdeauna le tai stramb, sau la lungimi diferite!
  10. Si, dupa cum a constatat un bun prieten, atunci cand intru in vorba cu persoane mult mai in varsta decat mine vorbesc si vorbesc si vorbesc…Ma simt foarte O.K. atunci cand stau la taclale cu batranei bonomi sau cu batranele pensionare. Stau, le ascult problemele, discut despre Razboiul Mondial, despre anii tineretii lor, despre telenovela de ieri s.a.m.d.

Alti oameni ciudati mai sunt si Alphadog si Brightie!

Dat fiind faptul ca o gramada din amicii mei din roll au preluat-o deja, am sa-mi incerc norocul cu Myruna, Alina Diva, Floare de Mai si oricui o mai vrea sa o preia!

21 de gânduri despre „10 ciudatenii ale lui Zizzou

  1. aia cu fumatorul nu se pune. e deja o lege nescrisa ca fumatorii iau foc de la nefumatori :))
    treaba merge asa: fumatorii isi fura regulat brichetele unii celorlalti. conform principiului usor vine, usor se duce, dupa scurta vreme iar n-au brichete. ii salveaza nefumatorii care poarta la ei asemenea ustensile pentru treburi de genul aprins aragazul sau incendiat manelisti 😀

    ar trebui sa inveti sa dactilografiezi cu degetele de la picioare. ai scrie in somn. iti dai seama ce blog prolific ai avea? 😀

  2. Pingback: 10 ciudatenii de-ale mele « Doar cuvinte

  3. @Brightie: ohh come on! de unde ai scos-o?!? Ce vrei sa-mi spui ca nu voi avea niciodata foc si ca-mi cumpar degeaba o bricheta la 2 zile?!?

    Sa stii ca as fi prolific, dar stateam sa ma gandesc daca nu cumva am fost pisica in vreo viata anterioara?!?

    @Floaredemai: hai mahh, se cheama avalansa/explozie de gusturi!imi excit in acelasi timp toate papilele gustative!

    • Stai putin mai, dar ce sunt eu atunci cand mananc un Socrate nefericit sau un porc fericit!?!? Mancarea creaza o placere animalica distincta de cea animalica de ordin sexual 🙂 Pana la urma mananc sau fac sex! Am o placere generata de excitarea papilelor sau am orgasm?!?

  4. @Alina: Pai da fata! Pe bune de nu o fi asa 🙂
    @Floaredemai: Pai tocmai asta iti spun, nu e tocmai acel tip de orgasm 😛
    @Adia: Mai da iti spun ca unora li se pare tare ciudat, eu chiar ma simt super in largul meu cand fac asta. Imi place sa ma incarc de senectutea, intelepciunea si energia lor! In plus aflii o gramada de lucruri noi sau de fapt vechi, poate sunt eu mai nostalgic din fire.

    • Hahaha! Funny eagle domnle! Ce vrei sunt un mare fan al cafelei, asa ca ador toate amestecurile licoroase ce contin cafea dar mai ales frappe-ul 😀

Lasă un răspuns

