Bloguiti linistiti, „ochii albastri” vegheaza!

Sunt un blogger si ca orice blogger, din cand in cand. mai verific si eu statisticile legate de cititorii mei: cine de unde ma citeste? Cam cat timp isi petrec pe blogul meu? Si, poate cel mai important, care sunt articolele cele mai interesante pentru ei/voi?

Blogger-ul care spune ca nu-i interesat sa fie citit si in a avea cititori fideli minte, caci altminteri ar scrie un jurnal doar pentru el si nu l-ar face public pe Internet. Eu fac asta cam o data pe saptamana, insa de data asta am avut placuta surpriza sa vad ca pragul „casei mele” virtuale a fost trecut de vizitatori ilustrii precum: Ministerului Comunicatiei si Tehnologiei, a M.A.I. si a „altora” ce folosesc serviciile S.T.S.-ului.

* Click pe poza pentru a o mari

M.A.I.

Ministerul Comunicatiei si Tehnologiei

S.T.S.-ul

Acum sper ca celor cu „ochi albastrii” le-au placut articolele mele si ii astept cu mare drag, poate data viitoare vor evalua post-urile sau chiar vor comenta. Off!!! Nici nu stiti cat de entuziasmat sunt sa am asemenea vizite pe umilul meu blog! Oare s-au uitat si pe pozele din Franta?!? Dati-mi saruri ca simt ca lesin…

Oricum ma simt atat de bine ca stiu ca pot dormi linistit la noapte. E oarecum reconfortant sa ai certitudinea ca cineva se ingrijeste de blogul tau, se asigura ca scrii frumos, ca pui toate virgulele, ca nu uiti de semnele de punctuatie. Better than Big Brother! Am murit si am ajuns in „raiul” lui „1984” a lui Orwell???

Ahh! Cum!?!? Credeti ca au venit doar ca am scris niste articole cu iz politic! Ei pe naiba, va spun eu le-a placut ultima leapsa! Noroc ca i-am vazut venind pentru a putea sa le multumesc pentru grija si atentia acordata.

Cu ocazia asta vreau sa multumesc tuturor celor ce intra pe blogul meu si-mi citest post-urile. Sper sa reveniti cat mai des!

Cu drag,

Zizzou

14 gânduri despre „Bloguiti linistiti, „ochii albastri” vegheaza!

  1. Dormiti linistiti, noi veghem, pare a fi sloganul lor nu? :))))))
    Daca sunt atat de incepatori si nu folosesc IP-uri false iti dai seama ce treaba buna fac, sau poate nici nu se mai ascund?
    Eu deja imi imaginez pe ce lista sunt :))))))).

  2. o lunga perioada de timp am fost owner al unui hub mititel si aveam langa monitor o lista mare cu toooooate zecile si sutele de ip pe care trebe sa le banez fiind de sorginte „dubioasa” incepand cu M.A.I

  3. De vina sunt zilele alea de concediu fara plata la bugetari. Niste voci soptesc cum ca s-ar fi lucrat desi n-au fost platite…si de, in conditiile astea, o pauza de bloguit e chiar benefica.
    Eu ca simplu cetatean zic ca e la mijloc interesul pentru gestionarea si cunoasterea new media. Adica s-au uitat in scop profesional, de documentare adica.

    • Cunoastem, cunoaste, ca au mai muncit si altii. Acum intrebarea buna este de ce sa documentezi „Franta ori piramidonul rosu?!?” it ain’t that special! Si o pasarica mi-a soptit ca nu a fost documentat chiar tot 😛

  4. @Adrian Barbat: Lista pentru Revelion?!? 😀
    @Cristian: dar de ce sa-i banezi mah?!? Poate vroiau sa dea si ei ceva jos de pe DC! Ce crezi ca in astfel de ministere nu se freaca uneori si menta?!? Ohh come one vb de bugetari aici! 😛

  5. Mno….ii banam pe micutii nemernici ptr. ca protejam ceilalti useri ,multi avand share fara licenta (adica toti) si apoi mai dai dracu’ ca prea isi baga ei botu’ peste tot 😀

Lasă un răspuns

