Experiment de imaginatie

Doborat de un somn bolnavicios am incercat sa-mi fac ordine prin fotografiile facute in ultima vreme si am dat peste aceasta fotografie:

Acum urmeaza „experimentul” meu. Eu chiar nu am stiut cum sa o denumesc dar mi-a generat un sentiment ciudat. Si de cate ori o privesc ma cuprinde o stare aparte. Nu stiu exact de ce, perhaps head problems… ma rog.

Pe scurt sun curios sa aflu de la voi ce titlu i-ati da si/sau ce senzatie ori amintire va trezeste?

Va las sa dati frau liber imaginatiei. Dati-i un nume pozei si povestiti, daca vreti, la ce va ganditi si ce simtiti atunci cand o priviti!

Va astept raspunsurile,

Cu drag,

Zizzou

P.S. sa nu fiti exagerat de realisti si pragmatici. Stiu ca este un santier! Am sa incerc sa postez toate raspunsurile.

Later edit:

Titlurile propuse:

  • Work in progress
  • Perpetuă dezolanţă
  • Atentie, cad vise
  • Romania
  • Palatul Culturii
  • Epoca Fascista

Ca sa fiu sincer cel mai mult mi-au placut „Atentie, cad vise” si „Perpetua dezolanta„. Dar fiindca trebuie sa aiba un nume, ma simt nevoit sa o felicit pe Brightie pentru „botezul” primei fotografii. „Atentie, cad vise” sounds perfect!

P.S. mi-a placut acest mic experiment, cred ca-l voi mai repeta 😀

6 gânduri despre „Experiment de imaginatie

Lasă un răspuns

