Iarna cu Mos, zapada, ursi si Strauss

A trecut ceva vreme de la ultimul meu post dar sincer am avut o sila sa scriu, mi-au lipsit cu desavarsire ideile si cheful!

Ce s-a mai intamplat intre timp?!? A venit iarna, asa cum probabil ati observat cu totii! A venit si frigul, iar odata cu el am primit si „cadourile” din partea administratiilor locale si a CFR-ului: drumuri inghetate bocna, troiene cat casa, poleiul ca oglinda (de-ti poti face mustatile in el) si intarzieri de nu a mai vazut CFR-ul d’apai sarmanii calatori. Ca in fiecare an, cei abilitati au fost prinsi cu pantalonii in vine si cu fundul pe afara.

Pe de alta parte ma bucur de iarna ca in povesti ce a cuprins Romania: zapada multa, oras frumos impodobit (mai frumos ca niciodata as putea sa adaug) si bineinteles un bine meritat concediu.

In plus anul asta am reusit sa ajungi si la un concert de Craciun a Johann Strauss Ensemble (orchestra Palatului Schonbrunn). O fu fain, desi ca orice lucru romanesc a trebuit sa aiba un minus, poate chiar doua: organizarea si, mai rau, sonorizarea – la fiecare nota inalta a sopranei Romana Beutel boxele gajaiau infernal. Totusi a meritat din plin  fiindca interpretarea operelor lui  Strauss tatal, Strauss fiul si Mozart a fost una exceptionala.

In sfarsit o iarna ca in povesti, trebuia sa ies sa fac si cateva fotografii, asa sa-mi amintesc la batranete – noroc ca am prieteni cu cauciucuri de iarna, altminteri eu nu as fi iesit nici macar din parcare.

Nu-mi ramane decat sa-mi impodobesc bradul si sa-l astept cuminte pe Mos Craciun (sper sa nu-mi aduca o nuia). Anul asta am renuntat la gatit!! Gata mi-au ajuns carnatii, sarmalele si alte bucate „de sarbatori”/”traditionale”!  M-am hotarat, for Christmas i’m having sushi! Ahh da si sa nu uit sa va pun si cateva poze „de sezon”:

NUME: The Snow, the  Snowman and a Bears – sau cat de alb inseamna alb?!?

Addendum: Of course pentru a ma putea bucura de concert a trebuit sa ignor snobismul incult si retardat a unor spectatori ca si mine ce se comportau ca niste copii cretini de generala (asta daca nu dormeau), data viitoare imi iau bilete la V.I.P. ca poate acolo nu mai dau de asemenea specimene. I saw that coming, tipic romanesc, isi mai faceau si poze de hi5 in timpul pauzei, pacat ca erau trecuti de 30 de ani.

10 gânduri despre „Iarna cu Mos, zapada, ursi si Strauss

  1. Sti ce ma mir eu Alex?Ma mir ca inca nu te-ai obisnuit cu „romanii”!!! Era si logic sa existe cel putin un card de specimene bine inzestrate cu aparate si alte grozavenii si cu tolba plina de comentarii stupide complet pe langa subiect si ocazie, care sa diminueze placerea celorlalti!!!in facultate le spuneam celor care isi fac foto ptr hi5 sau alte dracovenii ca nu sunt demni de acea tehnologie drept pentru care aparatele lor primeau denumiri fel si chip facand parte din categoria „misplaced technology” ei primind denumirea de E.T (desi cred ca am cam jigni si un organism unicelular cu inteligenta lor)

Lasă un răspuns

