Cu pompa si fast

Mersul la pompa a ajuns sa fie precum nuntile cu fast, lautari, tacamuri aurite, dansatoare din buric si rochie cu swarovski – adica devastator.

Ajunsesi azi pentru prima data la benzinarie dupa the big raise – a preturilor bineinteles, ca doar nu ori face-o salariile – si am avut o oarecare strangere de inima/mana/buzunar cand am vazut ca Zambilica mea trebuie sa treaca la regim. Apa plata cu lamaie, va spun eu! Ce atata benzina si motorina?!?

Amu’ ca s-au scumpit si altele e clar, da’ ce ma enerveaza la culme e ca s-au scumpit tigarile si motorina, daca se scumpeste si cafeaua I QUIT. Gata ma duc sa-mi iau tigari de la moldoveni, dintr-alea netimbrate, de o problema am scapat! Si totusi…parca puţ de petrol in spatele blocului n-am cum sa-mi fac. Acum, eu cred ca nea’ Strainu Cercel a fost cu ideea! Dupa „sawerma” si fast junk-food, mersul cu masina face mai rau decat malnutritia.

Ahh da ca uitam, am gasit o fotografie prin cotloanele calculatorului meu (cred ca aparuse candva in Catavencu, pe vremurile cand merita sa-l citesti) parca rezuma toate trairile mele de la benzinarie. There you go:

2 gânduri despre „Cu pompa si fast

    • Mahh am „gustat” marfa lor, e bunicica da nu cine stie ce. Pe de alta parte in lipsa de altceva am sa ma multumesc cu dubioasele lor tigari/pachete!

Lasă un răspuns

