Leapsa de la Miss Adia

Miss Adia mi-a trimis cu bunavointa o leapsa, care a trecut si pe la Luana si Alphadog. Am preluat-o si eu ca-mi place „strofocarea” creata de lepse. Ia sa-mi suflec manecile si sa ma apuc de completat/raspuns:

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

“[…] caii de la trasuri plescaiau lenevos, iar coviltirele ridicate siroiau de ploaie, lucind searbad in lumina lampilor galbui.” (Tadeusz Mostowicz – Vraciul Profesorul Wilczur)

2. Fără să verificaţi, cât e ora ?

20:40

3. Verificaţi.

21 : 47 (am ratat doar cu o ora 😛 )

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ?

Hanorac pufos, albastru, pe gat si blugi.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi ?

La o scrumiera cu doua tigari stinse si la mama in timp ce fuma.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?

Cainii din spatele blocului care-si incep „tirada” de seara.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?

Azi, am fost la cursul de operare calcul.

8. Ce aţi visat ieri noapte ?

Imi amintesc foarte rar ce visez. Chiar nu-mi amintesc ce am visat aseara, oare am facut-o?!?

9. Când aţi râs ultima dată ?

Azi pe la 13-14. What can I say? M-am trezit bine dispus.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ?

Nimic, sunt chei, seamana cu Alba ca Zapada. Ahh nu! Mint! Au ceva drept decor: o teava de aer conditionat.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ?

Serial sau lung metraj?!? Serial: Battlestar Galactica iar ca lung metraj: Avatar

12. Aţi văzut ceva ciudat azi ?

Da, cat costa un colac la patiserie: 20 de RON

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?

Stupid question!!! Sa trecem peste…

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.

Versaille-ul nu are toalete si nici bai (regele si toata suita defecau pe unde apucau), iar faimoasa oranjerie de acolo a fost facuta pentru a acoperi mirosul pestinential de materii fecale si urina din padurea anexa palatului.

15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă.

Irninis.

16. Şi dacă ar fi băiat?

RA se poate :))

17.  V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate ?

Da, de mult prea multe ori. Chiar eram decis sa raman in Lyon numai ca odata ajuns la „piata” s-au cam incurcat iţele.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?

Ca nu trebuie sa mai trec prin Purgatoriu sau mai rau ca tre’ sa ma duc la poarta unde scrie „Lasciate ogni speranza, voi ch’entrate”.

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ?

I-as lasa pe oameni in Epoca Pietrei. Decat sa distruga planeta asa cum o fac, mai bine sa se joace cu cocoselul in nisip cu pietricele.

20. Vă place să dansaţi ?

Da la nebunie, dar constitutia mea atletica ma face sa ma gandesc de doua ori inainte sa ma avant in „serate dansante”. Pe de alta parte m-am apucat sa iau cursuri de dans in 10 ani o sa invat tot ce trebuie ca sa nu ma fac de rusine in fata domnitelor.

21. George Bush ?

W. sau Tatanasu‘ ala mai destept, mai putin drojdier si mai „zmeu”?

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?

Un top cu cele mai frumoase 20 de femei ale ultimilor ani, facut de nu stiu ce revista internationala. Nu o stiam pe castigatoare, dar m-am documentat 😛 Ain’t she a beauty?!?

No. 1 Claudia Lynx

Asa, amu e partea mai grea cui sa-i mai trimit leapsa asta?!? Gata, stiu! Picaturii, Brightie si Divei Alina.

9 gânduri despre „Leapsa de la Miss Adia

    • 14. Scarbos dar adevarat…
      15. Sencs! Si eu sper ca mie chiar imi place numele asta. Prescurtarea…hmmm… Irni, Nini, Ninis… cred ca nu merge prescurtat 😀
      22. Ehh da si tu acu! E frumoasa mai!

  1. Irninis?? ca pe mine? 🙂 ar trebui sa cer drepturi de autor!

    btw: irninis nu prea are prescurtari. Te striga lumea cum ii vine la-ndemana!

Lasă un răspuns

