Vaccina-m-as in Francia

Bagami-as vaccinul de porcina de nu am ramas „imun” cand mi-am deschis cutia postala. Nu! Nu aia electronica ci cea reala! Un prieten din Franta, la care mi se aduna curierul, imi trimise o scrisoare maricica. Curios din fire m-am grabit sa o deschid, poate era vreo surpriza din partea lui Jean Luc.

Ei bine nu era nimic de la el dar in mod cert era o surpriza. In ea am gasit un formular si o scrisoare oficiala din partea Ministerului Sanatatii si Sportului francez care ma invita insistent sa ma vaccinez contra gripei porcine (AH1N1 – pentru cei mai matematici dintre noi).

In timp ce la noi  inca se mai dezbate cat de „curat” este vaccinul nostru romanesc,  singurul de altfel, frantujii dau ocazia asiguratilor (printre care ma mai numar si eu, desi nu stiu exact cum?!?) sa-si aleaga vaccinul pe care vor sa-l faca, ba mai mult au chiar 6 „brand-uri” la dispozitie.

Acum stau si ma intreb, al lor o avea ca adjuvant mercur?!? As prefera fier, ca poate devin ca Popeye! De fapt, la dracu’, mercur sau nu, cred ca ma duc in Lyon sa ma vaccinez, ca poate acolo au doze suficiente si nici nu stau la coada. In plus daca tot ma „otravesc” am de unde sa-mi aleg „otrava”!

P.S. si daca „imi place”, pot chiar sa ma vaccinez de doua ori si cu alt vaccin daca vreau. HA!

14 gânduri despre „Vaccina-m-as in Francia

  1. Chiar te vaccinezi? Eu am obosit să tot aud de gripa porcină. M-am vaccinat de cinci ori în ultimii cinci ani şi am răcit cât se poate de bine (sau de rău) 🙂 Poate bag capul în nisip, ca struţul, dar aştept să treacă odată şi să se termine! 🙂

    • Nu, chiar nu! Numai ca mi s-a parut amuzant faptul ca statul francez ma pofteste la vaccinat chiar daca eu nu mai fac parte din sistemul lor sanatate 😀

  2. Eu sincer sa fiu ma bazez pe aspectul meu de meltean fara invatatura cu ceafa groasa si ciocane dresate ca sa sperii eventualii virusi de porky-flu! Pana acum a mers :)) am speriat orice fel de gripa si orice fel de femeie :))

  3. Iote la ei, pai eu mi-s in Francia cu asigurare cu tot si nu s-au gandit sa ma vaccineze pana acum 🙂 Si chiar de si-or aminti, nu-mi trebuie mie vaccinul lor, am auzit ca ala romanesc e mai benga :)))

  4. deci te rog : pentru cei mai chimisti dintre noi , da?!?! :))

    E cred ca . Numa` de porcina nu m-am vaccinat . Indiferent unde-l faci vaccinul asta contine mercur . Nah , daca este sa mor mai bine mori nevaccinat in tara ta decat sa bati drumul degeaba si tot sa mori ! :))

  5. @Lulu: Pai tocmai aici este problema, eu nu mai sunt de aproape 1 an si totusi se gandesc la „lil old me”:))
    @Myruna: Cat pragmatism, cat cinism, cata lipsa de sensibilitate… 😀
    @Flavius: Bine ai revenit pe aici. Numai ca din nefericire eu tot pe meleaguri cantacuzine sunt, deci mi-ar fi usor sa-i testez calitatea si puritatea; si totusi parca am o retinere :))

  6. deci, se ezista doua tipuri de isterii ambele inutile. deci cu i de la ia aminte
    i. vaccinul are mercur, dar asta nu e nimic grav. toate vaccinurile contin o cantitate f mica de mercur, probabil in scop de stabilizare molecule sau vreo explicatie de genul asta, ESENTIAL mercurul e in doza neglijabila, deci inofensiva.
    ii. spre deosebire de francia si alte tari EU noi romanii astia fraieri si ignoranti n-am dat milioane de euro la companiile farmaceutice asa cum ni s-a sugerat, ci l-am produs singuri – ieftin si bun. bah, parca nu e ro asta chiar asa varza cum credeam noi.
    iii. fratilor, calmati-va ca e o gripa oarecare. cei care trebuie sa se ingtijoreze sunt diabeticii, obezii si celelalte categorii mentionate de jdemii de ori la tv. altminteri it’s ok. trece cu paracetamol si vit. C.
    si cu calm.

  7. Brightie, tu ai luat prea in serios articolul meu, eu nu am zis ca nu e bun vaccinul nostru, cum nu am zis nici ca aceasta nebunie legata de gripa nu este exagerata.

    Eu nu sunt deloc panicat, doar am scos in evidenta faptul ca acolo macar ai de unde alege :p

    There, there, Brightie, nu mai fii asa Gica Contra :))

Lasă un răspuns

