Movies sountracks TOP 5

A trecut ceva vreme de cand am postat ultimul TOP 5 ( Zebda TOP 5 mai exact) insa mai deunazi am vazut un film slabut („Not Another Teen Movie”) dar cu un sountrack de nota 10 interpretat de Marlyn Manson. Asa ca mi-am zis ca ar trebui sa mai fac un mic top al preferintelor mele cu privire la sountrack-uri, sperand ca o sa va si placa:

Intr-o ordine perfect aleatorie:

Locul I

„Not Another Teen Movie”

Locul II

„Armageddon”

Locul III

„Lara Croft Tomb Raider”

Locul IV

„Pulp Fiction”

Locul V

„Beetlejuice”

Lasă un răspuns

