How to destroy the world!

Patru filmulete de animatie amuzante cu diverse moduri de a distruge lumea. Vi le dau la inceput de weekend sa va mai amuzati langa „gura” caloriferului.

Vizionare placuta si sa-mi spuneti daca v-au placut!

P.S. inca in pana de idei, cred ca de la frig mi se trage 😀

8 gânduri despre „How to destroy the world!

  1. Sa nu-mi zici ca te-ai contaminat in Franta de boala benzilor desenate… Am avut senzatia asta privind primul filmulet:)

    De mult n-am mai aruncat un ochi in Discovery, fericiti cei care-l au:)

Lasă un răspuns

