RDS-ul revine

Surprize, surprize!

Din nou, RDS-ul mă face să înfrunt cea mai mare temere a unui blogger: cea de a rămâne fără Internet. După nici o lună de la ultima „problemă tehnică” se pare că RDS-ul nu s-a dezis: iarăşi nu am net! Sunt curios cât timp o să mai dureze de data asta?!?

E clar! Trebuie să-mi schimb providerul! Credeţi că dacă o să-mi pun unul furnizat de soricei pe rotiţe o să meargă mai bine?!?

Pentru moment over and out! Wish me luck in the future „battle”! 😦

7 gânduri despre „RDS-ul revine

  1. Stimat ex-coleg ALEXANDRU, cu stima si respect iti donez pedalele mele (impreuna cu ghiuleaua si lanturile grele de 1.4MB/s si guzganii mei somalezi marca UPC daca aceste lucruri te vor face fericit!!!

Lasă un răspuns

