Gropile, the missing link of evolution

Gropidus asfalticus sunt, se pare, exact veriga lipsă din teoria evoluţiei. „Dacă gropi nu e, nimic nu e!”. Just watch:

via Zahappygarden

7 gânduri despre „Gropile, the missing link of evolution

    • Bine ai revenit Alex. Mie-mi spui eu radeam in hohote si in timp ce il postam.

      P.S. mai am cateva dar le tin pentru zilele fara prea multa inspiratie 😀

  1. Omule….mai slab cu dastea ca mor naibii oltenii cu infarct de ras pe toata linia! Eu personal am cazut de 2 ori din scaun si odata din canapea :)) adevarata specie pe cale de disparitie(la nemti si italieni si autrieci ca la noi nu se pune nici in vis )

  2. Eheheheeeeeeeeeee mestere nu in fiecare zi e soare si nu in fiecare zi sta spinarea mea rezemata de spatarul din piele incalzit al X5-ului, asadar …ma mai zbat si eu ,ca si restu oamenilor, cu diferite tipuri de logan,golf ,renault,scania,liebhher,komatsu….. :))

Lasă un răspuns

