În sfârşit vineri…

A fost o săptămână nebună, mă bucur că s-a încheiat… şi totuşi se profilează un weekend la fel de „interesant”:

Primul examen cu clasa de calculatoare – să vedem ce dacă au învăţat, I shall not be merciful, am născocit un test de ţi-e mai mare dragul… De fapt cred că este mai degrabă un examen pentru mine ca trainer. Oare am fost un trainer bun?!? Hmm, I shall see! Sper să treacă toţi.

Şi ce mai am eu oare în program? Ia să vedem! Păi: o simulare de interviu cu o aspirantă la un job afară (pentru care ar trebui să mă documentez temeinic), un junior care vrea să înveţe puţină engleză, două articole de scris, o vizită la rubedenii şi o carte de 250 de pg. despre business ethics – toate până luni dimineaţă. Nu pare prea mult, dar după o săptămână ca asta tare mi-aş fi dorit să vegetez…

O să fie foarte „relaxant” weekend-ul ăsta, parcă văd că o să fac exces de cafea şi tutun (ca de obicei). Şi s-a mai scurtat şi ziua cu o miime de secundă, uite ca să vezi – mai puţin timp pentru muncă (sâc)!

Da lasă ca duminică mă duc la karaoke, să vezi cât o să ma amuz. Nu m-am hotărât dacă să cânt Bambi – Doi ochi căprui sau mai bine TNT – Ani de liceu

7 gânduri despre „În sfârşit vineri…

  1. Ma strengarule….tot tu te vaiti?Am de intocmit cateva sute de procese verbale de predare-primire amplasament,de completat cateva carti de constructie, sa fac o vizita in santiere si peste toate astea si cateva licitatii de intocmit….in rest niste somnic si baitza…mai slab mancarica, cafelutza si tigarusha! Program lejer ca al tau vreau si eu :)) week-end placut prietene

  2. :)) .. au m-au omorat cu melodiile tale . Eu ti-am zis sa canti Mirabela Dauer da tu nu ! . Sa-mi zici cat de greu le-ai dat testu alora .

    p.s : zi-mi ca ajungi sa te intalnesti cu gasca vineriiiiiiiiiiiiiiii 😀

    • Nu nu si nu eu vreau Andre 😛
      Mahh nu a fost greu desi mi-a luat vreo 4 h sa-l nascocesc. Pe de alta parte ei cred ca au fost de cu totul alta parere 😀

      P.S. nu, nu cred, dar mi-a soptit o pasarica ca ajungi tu sambata cu auto propriu prin orasul gazarilor.

Lasă un răspuns

