Gata cu astenia

Dragii mei m-am întors pe plaiurile blogosferei. De când nu am mai postat a venit şi primăvara cu temperaturi de 20 de grade, a trecut şi astenia, au manifestat bugetarii, Băsescu a fost fost desemnat membru de onoare a A.O.S.R. şi câte şi mai câte.

De azi am să mă reapuc serios de scris. Gata! Nu mai merge cu trândăveala! Pentru cei care s-au arătat îngrijoraţi de faptul că aş putea să  las blogul în „paragină” nu pot decât să-i asigur că lenea şi lipsa de inspiraţie au fost singurele vinovate pentru lunga absenţă. Cheful de a scrie parcă m-a tot evitat în ultima vreme, dar nici eu nu l-am poftit prea mult.

Ne citim în curând.

7 gânduri despre „Gata cu astenia

Lasă un răspuns

