Un început pentru orice

Ştrumfiţa mi-a pasat acum ceva vreme o leapşă pe am zis că trebuie să o onorez. Primul/a…

Primul cuvânt pe care l-ai spus: tata

Prima zi de şcoală generală:
nu-mi mai amintesc cum a fost prima zi de şcoală, însă îmi revine în minte prima dimineaţă a primei zile de şcoală. Îmi amintesc cum m-am îmbrăcat în uniforma ceauşistă, aia bleu-marin cu cămaşă pestriţă alb-albastră, şi cum mă simţeam deja „băiat mare” – aveam să merg la şcoală. Reţin că am ieşit ţanţoş din curtea casei şi că în drum vedeam puzderia de copii, cu ochii lipiţi de somn ca şi ai mei, ce „migrau” cu paşi mărunţi către… oare mergeau cu toţii acolo?!? Oare erau multe şcoli?!? Era bine, nu eram singur…

primul tău sărut: surprinzător, neprevăzut, neaşteptat şi totuşi suav, sexy şi poate chiar sublim

prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: Cypress Hill

primul cd cumpărat:
au fost chiar două: Cypress Hill – Steel Magnolia şi Faithless –
Outrospective

prima zi de liceu:
Ohh da, ce vremuri. Mi-am cunoscut colegii colegele. Am ştiut încă din prima zi că avea să fie o perioadă tare faină, mai ales ca singurul băiat dintr-o clasă de fete. Tare mă bucur şi acum că nu m-am înşelat.

primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună: Întrebare cu dichis… primul meu bun prieten mi-a spus: „Nu vreau să stau cu tine în bancă!”

prima zi de facultate: Soare, cald, bodegă, bere blondă şi expresso cu lapte.

prima restanţă:
Cursul de Filosofie Modernă, rapidă şi imprevizibilă. De unde aveam eu să ştiu că oamenii pot fi aşa de nemiloşi la 8 de dimineaţă. Ce sa spun… oratorul din mine a avut unul dintre cele mai slabe discursuri/prezentări „din istorie”, ce s-a mai şi transformat în ceartă intelectuală. Am uitat pentru scurt timp cine este cel care ţine cuţitul în mână, iar această greşeală s-a plătit scump.

prima zi la locul de muncă: Cam ciudată: am cărat un diplomat vreo oră prin Bucureşti,  mi-am cunoscut şeful gay, am mers pe jos vreo 5 km la un notar, alături de  unul dintre şefi (că na ONG-urile nu au bani de taxi), pentru a semna un contract de vreo 15.000 de EUR şi am aflat că voi fi doar voluntar. A fost prima şi ultima zi pe care am petrecut-o acolo.

prima oară când ai postat pe blog (data): 24 Septembrie 2008.

Sunt nerăbdător să vad cum se descurcă:Floare de Mai, Brightie, Alphadog, Lia şi Myruna

P.S. este la liber oricum. Dacă vreţi să răspundeţi feel free to do so!

14 gânduri despre „Un început pentru orice

    • Ruleaza fin?!? Hai ca pe asta nu o stiam!
      P.S. da eram mare fan, unde m-ai pui ca m-am dus la Bestival doar pentru ei si am luat si autografe de la toti 😀

  1. Voi raspunde doar la cateva intrebari pentru amuzamentul cititorilor si al tau.
    1..habar nu am
    2. prima zi……ma gandeam unde naiba ma tarasc cu atata indarjire neamurile in satra ca tiganii veneau sa il vada pe tanarul „boboc”app inca am insigna aia 😀
    3. prea lunga povestea ,prea nashpa momentul
    4prima zi de liceu/cazul meu profesionala…..cu o perie de sarma in mana…..(identificarea viitorului bun prieten)
    4.care bun prieten….ce-i ala?
    5.facultatea….o da….eram prea „afumat”ca sa mai tin minte
    6 prima restanta……pffff primul examen….si restul de an
    7.prima zi de munca…..undeva prin copilarie…vanzator ppeni la halele centrale…genial ,nu?

    • 1. Nu ti-a spus nimeni?!? Ia intreaba!
      2. Si eu o mai am si mai am si panglica albastra cu semnaturile colegilor.
      4. Cum domnle?!? Ai intrat acolo si v-au pus astia peria de sarma in mana?!?
      5. Hai nu fii nihilist
      6. Si eu am vandut pepeni dar erau de pe bostanaria familiei, deci ma indoiesc ca asta s-ar chema primul job

  2. Pingback: la primera vez « partea luminoasă

  3. Pingback: alphablog.ro » Blog Archive » Prima dată cînd m-am…

Lasă un răspuns

