Ploieşti tweet/blog meet (ediţia cu nr. 2)

Cu puţină întârziere am să vă povestesc de ce-mi place mie uneori Ploieştiul dar mai ales ploieştenii:

Duminică seara a avut loc ediţia numero due a tweet-blog meet-ului. De această dată Vlad şi Dragoş s-au întrecut pe ei înşişi în organizarea evenimentului, ajutaţi de această dată şi de o reprezentantă a sexului frumos Deea (uite de ce a ieşit atât de bine, sâc!).

Dacă la prima întâlnire nu am făcut altceva decât să socializăm, într-un număr restrâns, la un pahar de bere, de această dată a fost un „meet” în toată regula. Rettro Caffe – gazda noastră – a fost asaltată de posesorii de conturi de Twitter şi bloguri. S-a discutat serios despre Social Media (Raavi făcând o prezentare exhaustivă a acestui concept), despre blogurile personale/de nişă, cum s-a apucat fiecare de bloguit şi rolul lor în „viaţa” fiecăruia (Strumfiţa, Liliana„astrologul de serviciu”, Haotik, Zanardi, John şi eu); despre ce înseamnă să fii o persoană 2.0 prin „vocea” unui blogger pasionat şi ataşat acestui tip de comunicare Florin Grozea (aka „Florin de la Hi-Q”), invitatul special al serii. Şi, nu în ultimul rând, despre blogging şi comunicare online ca  „job” alături de participantul surpriză la evenimentul nostru provincial Sorin Cod Roşu.

S-au făcut fotografii (şi cu această ocazie trebuie să-i mulţumesc lui Vali – „fotograful de serviciu„), s-a socializat din plin, s-a râs, s-a cântat căci a fost şi seară de karaoke (mulţumiri Jorjianei că ne-a făcut „celebrii” pe Youtube), am cunoscut oameni noi, am cimentat prietenii mai vechi, am aflat lucruri noi legate de pasiunea mea şi m-am distrat pe cinste. Pe scurt: un eveniment de nota 10. Aştept cu nerăbdare întâlnirea viitoare.

Lista participanţilor oficiali, căci au fost mai mulţi dar se pare că au uitat să semneze condica (de la Haotik citire):

Cei care au fost prezenti si la prima editie:

@valiovidiu
@militaru
@alexzizzou
@ravvi
@kriogen
@zanardi1
@strumfitaa
@ddragos
@sekret

Si, nu in ultimul rand, lume noua:

@andreyaalexa
@mitzanu
@djcata
@brain_host
@codrosu
@jorjiana
@cristinacirstea
@euJohn
@lilianacostache

6 gânduri despre „Ploieşti tweet/blog meet (ediţia cu nr. 2)

  1. Pingback: Ploiesti Tweet Meet II sau 2: conectare la viitor | RaaVi | Social Media

Lasă un răspuns

